خابي لام من عامل إلى صانع محتوى | Xabi Lam from worker to content creator

Xabi Lam
خابي لام عبر تيك توك

شهرة لا تصدق في تيك توك حيث كان يعمل في مصنع في بلدة شيفاسو الصناعية في شمال إيطاليا وخلال الأيام الأولى مع فيروس كورونا ، فقد وظيفته بسبب عمليات الإغلاق، حتى تكون بعد ذللك السبب في شهرته العالمية وثرائه.

خابي لام شاب سنغالي يبلغ من العمر 21 عامًا يعيش في إيطاليا ولديه جواز سفر سنغالي والذي يعتبر ثاني أكثر حساب تيك توك متابعة مع حسب موقع “The new York times” حتى لحظة كتابة المقال.

ولادة خابي

ولد خابي لام في دولة السنغال وتربى في مجمع سكني في مدينة شيفاسو في إيطاليا منذ أن كان في عامه الأول، حيث لا يزال يعيش ويمارس ألعاب القوى مثل كرة القدم وكرة السلة في الثانوية العامة.

وخلال جائحة كورونا أصبح أحدث نجم في عالم TikTok، حيث وصل عدد متابعيه إلى أكثر من 100 مليون متابع, وهو ليس موسيقيًا أو ممثلًا أو رياضيًا، إنه عامل مصنع سابق في صناعية إيطاليا.

حيث عمل قبل الشهرة في مصنع في بلدة شيفاسو الصناعية في شمال إيطاليا, وخلال الأيام الأولى مع جائحة فيروس كورونا ، فقد وظيفته بسبب عمليات الإغلاق، لتصبح فيما بعد هي السبب في شهرته العالمية والثراء الذي يعيشه.

نجاح وشهرة خابي لام

وطريقة النجاح في تطبيق تيك توك حيث ابتكر طريقة كوميدية أصبح لها صدى في جميع أنحاء العالم حيث يشير في سخرية كوميدية إلى الأشخاص الذين يعقدون المهام البسيطة دون أي سبب على الإطلاق، بينما يقوم هو بأدائها بشكل بسيط.

وفي نفس الوقت لا تشمل مقاطع فيديو خابي لام أي مظاهر التكلفة في الأجهزة والتصوير بشكل مفرط أو إنتاج مكلف، إذ أنه يقوم بها بكل بساطة، وحيث اختار بدلاً من ذلك السماح لأفعال وتصرفات بسيطة في إقناع وتوصيل الفكرة بكل فكاهة إلى الجمهور.

Xabi Lam
Xabi Lam and the fame of Tik Tok

Incredible fame as he was working in a factory in the industrial town of Chivasso in northern Italy and during the early days with the Corona virus, he lost his job due to the closures, until after that you are the reason for his global fame and wealth.

Xabi Lam is a 21-year-old Senegalese man who lives in Italy and has a Senegalese passport, which is the second most followed Tik Tok account with, according to “The New York times” as of the moment of writing the article.

The birth of Khabe

Born in Senegal and raised in a residential complex in Chivasso, Italy, since he was one year old, Xabi Lamm still lives and plays athletics such as football and basketball in high school.

And during the Corona pandemic, he became the latest star in the world of TikTok, with more than 100 million followers, and he is not a musician, actor or athlete, he is a former factory worker in the Italian industrial.

Before fame, he worked in a factory in the industrial town of Chivasso in northern Italy, and during the early days with the Corona virus pandemic, he lost his job due to the closures, which later became the reason for his global fame and wealth.

The success and fame of Xabi Lam

And the method of success in the application of Tik Tok, where he created a comic method that has resonated all over the world, where he refers in comic irony to people who complicate simple tasks for no reason at all, while he performs them in a simple way.

At the same time, Xabi Lam’s videos do not include any aspects of costly hardware, excessive photography, or expensive production, as he simply does it, choosing instead to allow simple actions and actions to persuade and communicate the idea with humor to the audience.

2 thoughts on “خابي لام من عامل إلى صانع محتوى | Xabi Lam from worker to content creator

Comment here

%d مدونون معجبون بهذه: