تيارا وهبي عمرو دياب | Tiara Wehbe Amr Diab

tiara wehbe
تيارا وهبي مع عمرو دياب

من هذه الفتاة والتي تدعى تيارا وهبي؟ والتي أثارت الجدل بعد ظهورها مع الهضبة عمرو دياب, مع أجمل صور وإطلالات تيارا وهبي والتي أثارت التساؤلات بعد ظهورها معه.

أثارت حالة واسعة من الجدل تيارا وهبي يوم السبت الماضي بعدما شارك الفنان عمرو دياب مع متابعيه عبر حسابه الشخصي على إنستغرام.

مع صورة مميزة تجمعه مع شابة جميلة تدعى تيارا وهبي، خلال تواجدهما معا في دبي على هامش فعاليات معرض إكسبو 2020، حيث ظهرت تيارا مرتدية ملابس سهرة أنيقة باللون الأسود.

تيارا وهبي

هي فتاة لبنانية, وتبلغ من العمر 20 عاما، ويقال أنها سوف تظهر في كليب جديد مع الهضبة عمرو دياب قريبا، وتصف نفسها عبر حسابها الشخصي على إنستغرام بأنها “المغنية العاطفية”.

وتيارا وهبي تقيم بين بيروت ودبي، وكما هو معروف، لم يفت عشاق الموضة والديكور متابعة ذوقها في اختيار ملابسها، خاصة بعد أحدث إطلالة لها مع عمرو دياب، مع فستان سهرة باللون الأسود الأنيق ملك ألوان السهرات.

حيث لاحظنا إطلالات تيارا وهبي، تنوع في ستايلات مختلفة، حيث ظهرت مرة مع إطلالة زاهية شبيهة إلى حد ما مع إطلالة السندريلا مع فستان أسفل الركبة باللون البرتقالي مع قصة “كت” الشهيرة، ونسقت اللوك البناتي المرح مع قبعة مدورة بيضاء، فوق شعرها الذي تركته انسيابيًا جميلا.

ملابس تيارا وهبي

وأطلت أيضا في صورة أخرى بما يشبه عباءة فضفاضة من الحرير مع اللون الأوف وايت، وذات نقشة ذهبية، مناسبة جدًا لإطلالة المرأة العربية وعاداتنا الشرقية، حيث كانت طويلة وفضفاضة، ذات أكمام طويلة.

حيث تألقت تيارا وهبي من خلال فستان سهرة باللون الأسود، مع قصة على شكل رقم 7 من الياقة، وقصة “كت” من على الأكمام، واختارت تسريحة الشعر الانسيابية، مع جزء على كتفها من الأمام والنصف الآخر على ظهرها.

tiara wehbe
Tiara Wehbe

Who is this girl called Tiara Wehbe? Which sparked controversy after her appearance with the plateau Amr Diab, with the most beautiful pictures and looks of Tiara Wehbe, which raised questions after her appearance with him.

It sparked a wide case of controversy last Saturday, after the artist Amr Diab shared with his followers through his personal account on Instagram.

With a distinctive picture of him and a beautiful young woman named Tiara Wehbe, while they were together in Dubai on the sidelines of the Expo 2020, where Tiara appeared wearing elegant evening clothes in black.

Tiara Wehbe

She is a 20-year-old Lebanese girl, and it is said that she will appear in a new clip with Amr Diab soon, and she describes herself through her personal account on Instagram as “the emotional singer”.

Tiara Wehbe resides between Beirut and Dubai, and as is well known, lovers of fashion and decoration did not fail to follow her taste in choosing her clothes, especially after her latest appearance with Amr Diab, with an elegant black evening dress, the king of evening colors.

Where we noticed Tiara Wehbe’s looks, a variety of different styles, where she once appeared with a bright look somewhat similar to the look of Cinderella with a dress below the knee in orange with the famous “cut” cut, and she coordinated the fun girl’s look with a white round hat, over her hair that she left Nice streamline.

Tiara Wehbe’s clothes

She also appeared in another picture, in what looks like a loose cloak of silk with an off-white color, with a golden pattern, very suitable for the look of Arab women and our eastern customs, as it was long and loose, with long sleeves.

Where Tiara Wehbe sparkled in a black evening dress, with a No. 7 collar cut, and a “cut” cut on the sleeves, and she chose the flowing hairstyle, with a part on her shoulder from the front and the other half on her back.

2 thoughts on “تيارا وهبي عمرو دياب | Tiara Wehbe Amr Diab

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: