وفاة شاب أمريكي | Stephen Harmon

Stephen Harmon
Stephen Harmon

بدأت مجريات القصة قبل شهر ونصف من الأن مع شاب أمريكي يدعى Stephen Harmon حيث كان ينشر تغريدات على مواقع التواصل الإجتماعي تستخف ويستهزىء في لقحات كورونا.

وليس ذلك فقط بل قام بتشجيع المتابعين والناس في عدم اللقاح معتبراً هذه كذبة ولكنه لسوء الحظ أصيب بفيروس كورونا ونشر كل ما مر به خلال الإصابة ويتوفي أخيرا.

سخرية شاب أمريكي

في حادثة حدثت عن طريق سخرية شاب من لقاحات كورونا ومات بسبب فيروس كورونا نفسه, حيث توفي شاب أميركي عُرف عنه في سخريته من لقاحات كورونا متأثراً بإصابته به وذلك في عمر 34عاماً, لماذا يتردد البعض في الحصول على اللقاحات وما مخاطر ذلك على الصحة العامة؟

هو شاب أمريكي وإسمه Stephen Harmon وهو في سن 34 عام, والذي سخر من لقاحات كورونا قد فارق الحياة بسبب كوفيد-19.

وقد شجع “هارمون” الناس على عدم تلقي اللقاحات ملقياً نكتاً ساخرة عنها من ضمنها أن لديه 99 مشكلة في حياته, وعليه حلها إلا أن اللقاح ليس أحدها بل بدأ بالترويج إلى أن اللقاحات كذبة ولا يجب تلقيها.

إصابة هارمون بكورونا

أعلن الشاب الأميركي في ثلاثين من يونيو عام 2021 عن إصابته من فيروس كورونا ثم قدم تحديثات منتظمة عن تطور حالته لكنه ورغم إصابته.

استمر في السخرية ونشر نكتة أخرى في يوم ثمانية من يوليو منتقداُ ما وصفه “بالضغط غير المبرر لتشجيع الناس على أخذ اللقاح” ليؤكد فيما بعد أن حالته تحسنت.

تدهور الحالة ثم الوفاة

حيث تدهورت صحة Stephen Harmon مرة أخرى وقام بنشر صوراً لنفسه في المستشفى موثقاً معركته للبقاء على قيد الحياة طالباً من الجميع أن يصلوا لأجله كانت تلك تغريدته الأخيرة “لقد كافحت المرض بكل قوتي ووصلت إلى وضع حرج صلوا لأجلي” قبل أن يُعلَن عن وفاته قبل أيام.

وهناك مشاركات من البشر تنتقص من اللقاحات, وذلك ما ورد من صندوق النقد الدولي لا يزال 10-20% في بريطانيا و50% في اليابان و60% في فرنسا.

مترددين في تلقي التطعيم من أبرز ما يجعل البعض يرفضون لقاح كورونا قلة ثقتهم بها ومدى سلامتها وعدم اعتبارهم أن المرض يشكل خطراً على صحتهم العامة.

Stephen Harmon
Stephen Harmon

The course of the story began a month and a half ago, with an American young man named Stephen Harmon, who was posting tweets on social media that mocked and mocked the Corona vaccines.

And not only that, but he encouraged followers and people not to be vaccinated, considering this a lie, but unfortunately he contracted the Corona virus and spread everything he went through during the infection and finally died.

The irony of a young American

In an incident that occurred when a young man mocked Corona vaccines and died due to the Corona virus itself.

As an American youth known for his mockery of Corona vaccines died of his infection at the age of 34, why do some people hesitate to get vaccines and what are the risks to public health?

He is an American young man, his name is Stephen Harmon, at the age of 34, who mocked Corona vaccines, and he died of Covid-19.

“Stephen Harmon” encouraged people not to receive vaccinations, telling jokes about her, including that he had 99 problems in his life, and he had to solve them, but the vaccine was not one of them, but he started promoting that vaccines are a lie and should not be received.

Harmon infected with Corona

On June 30, 2021, the American young man announced that he had contracted the Corona virus, and then provided regular updates on the development of his condition, but despite his infection.

He continued to mock and posted another joke on July 8, criticizing what he described as “unjustified pressure to encourage people to get vaccinated” and later asserting that his condition had improved.

Deterioration of the condition and then death

As Stephen Harmon health deteriorated again and he posted pictures of himself in the hospital documenting his fight to survive, asking everyone to pray for him.

That was his last tweet, “I fought the disease with all my strength and reached a critical situation, pray for me” before his death was announced a few days ago.

There are Stephen Harmon participations that detract from vaccines, and that what was reported from the International Monetary Fund is still 10-20% in Britain, 50% in Japan and 60% in France.

Reluctance to receive vaccination One of the most prominent reasons why some refuse the Corona vaccine is their lack of confidence in it and its safety and not considering that the disease poses a threat to their public health.

4 thoughts on “وفاة شاب أمريكي | Stephen Harmon

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: