وفاة والدة سمية الخشاب | Somaya El Khashab

Somaya El Khashab
سمية الخشاب

توفيت والدة الفنانة المصرية سمية الخشاب من مساء يوم السبت 23 أبريل الموافق 22 رمضان سنة 1443، حيث فجعت سمية الخشاب بالخبر وتلقت التعازي والمساواة من أسرتها والوسط الفني في مصر.

وفاة والدة سمية الخشاب

وبعد ذلك أعلنت الفنانة المصرية سمية الخشاب عبر حسابها الخاص على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك و تويتر، خبر وفاة والدتها وكتبت: “إنا لله وإنا إليه راجعون توفيت إلى رحمة الله والدتي الغالية الله يرحمها ويغفر لها ويسكنها فسيح جناته نسألكم الدعاء”.

أشرف زكي

وقال نقيب المهن التمثيلية في مصر الفنان أشرف زكي ، في تصريحات صحافية وأيضا وسائل إعلام محلية مصرية إنه لم يتحدد موعد جناز أم سمية الخشاب حتى هذه اللحظة، مشيرًا أن الفنانة المصرية سمية الخشاب توجد بجوار والدتها في الإسكندرية مثر وتقوم بإنهاء إجراءات الدفن.

دفن والدة سمية الخشاب

وحسب ما تم نشره من منشور في وسائل إعلام مصرية، ونقل من مصادر أخرى، فإنه من المقرر دفن جثمان والدة الفنانة سمية الخشاب، اليوم الأحد في مسقط رأسها في محافظة الإسكندرية مصر، ولم يحدد بعد موعد الجنازة ومكان العزاء.

المقربين فقط

وحرصت الفنانة سمية الخشاب على عدم الإفصاح عن موعد ومكان تشييع الجنازة، حيث يقتصر على المقربين فقط من الأسرة والأصدقاء، وفقا إلى ما تم نقله من وسائل إعلام مصرية.

وظلت الفنانة سمية الخشاب في بناء علاقة قوية مع والدتها، إذ كانت تحرص على اصطحابها في العديد من المناسبات وحفلات التكريم.

وأيضا اللقاءات التلفزيونية والفنية، وكذلك اعتادت على نشر صور تجمعهما عبر حساباتها الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي, في أي مناسبة ومنها مناسبة العمرة مع أمها من المسجد الحرام في مكة.

غضب سمية الخشاب

وفي نفس السياق يشار إلى أن الفنانة المصرية سمية الخشاب، كانت قد وجهت قبل أيام قليلة، رسالة غامضة وشديدة اللهجة إلى بعض الأفراد.

حيث طالبت فيها أحد الأشخاص بعدم الكذب عليها، والاستخفاف في عقلها، مؤكدة أنها تمثل على هؤلاء الأشخاص وتصدق أفعالهم ولكنها عكس ما قالوا عنها.

Somaya El Khashab
Somaya El Khashab

The mother of the Egyptian artist, Sumaya al-Khashab, passed away on the evening of Saturday, April 23, corresponding to Ramadan 22, 1443.

When Sumaya al-Khashab was devastated by the news and received condolences and equality from her family and the artistic community in Egypt.

Somaya al-Khashab’s mother dies

After that, the Egyptian artist, Sumaya al-Khashab, announced, through her personal account on the social networking site Facebook and Twitter, the news of her mother’s death and wrote: “We belong to God and to Him we shall return.

Ashraf Zaki

The captain of the acting professions in Egypt, the artist Ashraf Zaki, said, in press statements as well as local Egyptian media, that the date of the funeral of Sumaya al-Khashab’s mother has not been set until this moment.

Noting that the Egyptian artist, Sumaya al-Khashab, is next to her mother in Alexandria, Mithr, and is completing the burial procedures.

Burial of Sumaya al-Khashab’s mother

According to what was published in the Egyptian media, and transmitted from other sources, the body of the artist’s mother.

Sumaya al-Khashab, is scheduled to be buried today, Sunday, in her hometown in Alexandria, Egypt, and the date of the funeral and the place of condolences have not yet been determined.

Only close ones

The artist, Sumaya al-Khashab, was keen not to disclose the date and location of the funeral, as it is limited to only those close to family and friends, according to what was reported from the Egyptian media.

The artist, Sumaya al-Khashab, continued to build a strong relationship with her mother, as she was keen to accompany her on many occasions and honor ceremonies.

And also television and artistic meetings, as well as she used to publish photos of her gathering through her official accounts on social networking sites.

On any occasion, including the occasion of Umrah with her mother from the Grand Mosque in Mecca.

Sumaya al-Khashab’s anger

In the same context, it is noteworthy that the Egyptian artist, Sumaya al-Khashab, had sent a few days ago a mysterious and strongly-worded message to some individuals.

In which she asked a person not to lie to her, and to belittle her mind, stressing that she represents these people and believes their actions, but it is the opposite of what they said about her.

6 thoughts on “وفاة والدة سمية الخشاب | Somaya El Khashab

Leave a comment

%d مدونون معجبون بهذه: