سمارة يحيى ملكة جمال الجزائر | Samara Yahia

Samara Yahia
سمارة يحيى

مقالة عن زوجة حارس منتخب مصر, وهو ما لا تعرفه عن ملكة جمال العرب سمارة يحيى زوجة “أبو جبل” حارس مرمى منتخب مصر, وهي معلومات بسيطة عن الجزائرية سمارة يحيى ملكة جمال العرب.

ملكة جمال العرب

حيث تصدرت إهتمام وسائل الإعلام, سمارة يحيى ملكة جمال العرب, وهي زوجة حارس نادي الزمالك والمنتخب المصري محمد أبو جبل, حيث تصدرت اهتمام الجمهور في الساعات الماضية بعد التألق الكبير من زوجها في بطولة أمم إفريقيا 2021 التي أقيمت في دولة الكاميرون.

وملكة جمال العرب سمارة يحيى تزوجت محمد أبو جبل في شهر أبريل 2021 ونشر الثنائي العديد من صور حفل الزفاف الذي اقتصر فقط على حضور أسرة العروسين، وذلك بسبب أزمة فيروس كورونا وقتها.

حياة سمارة يحيى

حصلت سمارة يحيى على بكالوريوس في التجارة والتسويق لكنها أصرت على استكمال دراستها في أكثر من دولة خارج الجزائر من بينهما انجلترا، ثم سافرت إلى الولايات المتحدة الأمريكية ودرست فنون الاتصالات.

حيث إنطلقت سمارة يحيى رحلتها مع عالم الموضة والأزياء والتي من خلالها انضمت إلى مسابقة ملكة جمال العرب التي أقيمت في مصر عام 2019 والتي توجت بها لتبدأ رحلتها مع مجال تسويق ومستحضرات التجميل.

زوجها محمد أبو جبل

حيث أكدت ملكة جمال العرب سمارة يحيى على أنها ترغب في إعداد خط إنتاج خاص يحمل اسمها في تسويق مستحضرات التجميل.

حيث تعرضت سمارة يحيى إلى ضغط شديد بعد أداء زوجها محمد أبو جبل في نهائي كأس أفريقيا وسؤالها عن رأيها، مما دفها إلى إغلاق حسابها على “إنستجرام” إلى بعض الوقت حتى عادت من جديد إلى فتح الحساب الذي يتابعه أكثر من 527 ألف متابع.

ولقد لاحظ متابعي سمارة يحيى ومحبي لاعب كرة القدم محمد أبوجبل اختفاء صورهما معاً من الحساب الرسمي إلى زوجته من إنستجرام وإلغاء متابعة بعضهم لبعض أيضاً.

Samara Yahia
Samara Yahia

An article about the wife of the Egyptian national team goalkeeper, which you do not know about Miss Arab Samara Yahya, the wife of “Abu Jabal”, the goalkeeper of the Egyptian national team, which is simple information about the Algerian Samara Yahya, Miss Arab.

Miss Arab

The media’s attention was topped by Samara Yahya, Miss Arab, who is the wife of the goalkeeper of Zamalek club and the Egyptian national team, Mohamed Abu Jabal, as she topped the public’s attention in the past hours after the great brilliance of her husband in the 2021 African Nations Championship that was held in Cameroon.

And Miss Arab Samara Yahya married Muhammad Abu Jabal in April 2021, and the duo published many photos of the wedding ceremony, which was limited only to the presence of the newlyweds’ family, due to the Corona virus crisis at the time.

samara yahya’s life

Yahya obtained a BA in Commerce and Marketing, but she insisted on completing her studies in more than one country outside Algeria, including England, then traveled to the United States of America and studied communication arts.

Embarked on her journey with the world of fashion, through which she joined the Miss Arab competition that was held in Egypt in 2019, which she was crowned with, to begin her journey with the field of marketing and cosmetics.

Her husband, Muhammad Abu Jabal

Miss Arab Samara Yahya confirmed that she would like to set up a special production line bearing her name in the marketing of cosmetics.

Samara Yahya was subjected to severe pressure after her husband, Muhammad Abu Jabal, performed in the final of the African Cup and was asked about her opinion, which led her to close her account on “Instagram” for some time until she reopened the account, which is followed by more than 527 thousand followers.

Followers of Samara Yahya and fans of football player Mohamed Abu Jabal noticed the disappearance of their photos together from the official account to his wife from Instagram, and they also unfollowed each other.

2 thoughts on “سمارة يحيى ملكة جمال الجزائر | Samara Yahia”

Leave a comment