بيال غوش عيد ميلادها | Payal Ghosh

Payal Ghosh
بيال غوش

قالت الفنانة الهندية بيال غوش المعروفة في خدمتها في الأنشطة الخيرية أنها تعهدت بالتبرع في يوم ميلادها الثاني والثلاثين بشعرها إلى أطفال مرضى السرطان في مستشفيات وكهاردت في مدينة مومباي.

حيث قالت بيال غوش : فقدت أمي عندما كان عمري 6 سنوات, وكانت مصابة بمرض السرطان, منذ ذلك الحين كان يدور في خاطري دائمًا العمل من أجل مرضى السرطان.

مرضى السرطان

وهي تزور بانتظام العديد من هذه المستشفيات التي تعمل إلى مرضى السرطان, وكان العالم غير عادل لمثل هؤلاء الأطفال، من واجبنا أن نحاول أن نجلب لهم بعض السعادة.

وأضافت بيال غوش: “أحاول الوصول إلى أكبر عدد ممكن من الأشخاص, وفقط أتمنى رؤية الابتسامة على وجوههم, هذا يعني العالم بالنسبة لي.

وتضيف: لقد كان عاما صعبا بالنسبة للجميع وقد أظهرنا كيف يمكننا الوقوف مع بعض في مواجهة العاصفة, هذا هو انتصار الروح البشرية وهذا ما أنا فخورة به للغاية”.

تبرع بيال غوش

وقالت بيال غوش: “دعونا نستمر في مساعدة بعضنا البعض كما كنا, وأنا أحب الأطفال وعندما أراهم يعانون من مرض مثل السرطان، أشعر بألم شديد, وأي شيء يمكنني القيام به من أجلهم سوف يكون من ثروتي الطيبة, والصلاة من أجلهم جميعًا.”

وعن حديثها عن عملية التبرع بأكملها، كشفت بيال غوش أنها سوف تنجزها مع مجرد أن تكمل فيلمها الجديد Red حيث يجب أن تحافظ على الاستمرارية, كما كشفت أنها سوف تفعل ذلك بالطريقة التي تطلب منها المستشفى ذلك.

Payal Ghosh
Payal Ghosh

Bollywood actress Payal Ghosh, known for her charitable service, said on her 32nd birthday she pledged to donate her hair to children with cancer at Wockhardt Hospitals in Mumbai.

Payal Ghosh said: I lost my mother when I was 6 years old, and she had cancer, since then I have always had in mind to work for cancer patients.

cancer patients

She regularly visits many of these hospitals that work for cancer patients, the world has been unfair to such children, it is our duty to try to bring them some happiness.

Payal Ghosh added: “I try to reach as many people as possible, and I just hope to see a smile on their faces, it means the world to me.

“It’s been a tough year for everyone and we’ve shown how we can stand together in the face of the storm,” she says. “This is the triumph of the human spirit and that’s what I’m so proud of.”

Donate Payal Ghosh

Payal Ghosh said: “Let’s continue to help each other as we have been, I love children and when I see them suffer from a disease like cancer, I am in great pain, and anything I can do for them will be from my good fortune, and prayers for them all.”

Talking about the entire donation process, Payal Ghosh revealed that she will make it through once she completes her new movie Red where she must maintain continuity, and also revealed that she will do so the way the hospital asks her to.

2 thoughts on “بيال غوش عيد ميلادها | Payal Ghosh

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: