ميريام فارس تحصل على الإقامة الذهبية | Myriam Fares gets the golden residency

Myriam Fares
الفنانة ميريام فارس

إحتفلت المغنية اللبنانية ميريام فارس الأربعاء الماضي في حصولها على الإقامة الذهبية من دولة الإمارات العربية المتحدة وذلك بعد أيام من إحيائها حفل ضمن حفلات عيد الأضحى في أبو ظبي.

حيث قامت الفنانة ميريام فارس بنشر عبر حسابها على انستجرام مقطع فيديو عبر حسابها على انستجرام، استعرضت فيه بعض المناطق في دولة الإمارات، وعبرت عن مدى سعادتها في حصولها على الإقامة الذهبية.

فرح ميريام فارس

وبهذه المناسبة علقت ميريام فارس على حصولها على الإقامة الذهبية في دولة الإمارات وقالت: “كلّي فخر واعتزاز بحصولي على شرف الإقامة الذهبية من بلدي الثاني دولة الإمارات العربية المتحدة.

حيث شكرت أيضا هيئة الثقافة والفنون في دبي، وكل الشكر والاحترام لهذا البلد المعطاء حكوما وشعبًا”، وتفاعل عدد من متابعي ميريام فارس مع تدوينتها، وباركولها في الحصول على الإقامة الذهبية في دولة الإمارات.

وهناك أيضا عدد من نجوم العرب قد سبقوا ميريام فارس وحصلوا على الإقامة الذهبية مؤخرًا، واحتفلوا في هذه المناسبة عبر حساباتهم على مواقع التواصل الاجتماعي، ووجهوا الشكر للمسؤولين في دولة الإمارات على منحهم الإقامة الذهبية.

نجوم العرب

ضمن هؤلا النجوم  النجمة والفنانة المصرية ياسمين عبد العزيز، والفنانة مي عمر وزوجها المخرج محمد سامي والفنان تيم حسن وزوجته الإعلامية وفاء الكيلاني، والنجمة نادين نسيب نجيم، ودرة وغيرهم.

ويعود ذلك إلى أن الفنانة ميريام فارس قد أحيت حفلًا غنائيًا مع رابع أيام عيد الأضحى المبارك في مدينة أبو ظبي، في الاتحاد أرينا في جزيرة ياس.

وحرصت أيضا على نشر عدة لقطات من الحفل عبر حسابها في انستجرام،  وحسابها في سناب شات ولاقت تفاعل كبير من قبل الحضور والمتابعين والجمهور بهذه اللقطات الجميلة.

أعمال ميريام فارس

من ناحية أخرى أطلقت ميريام فارس في الأيام الأولى من شهر يونيو الماضي فيديو كليب بإسم “غدارة يا دنيا” والأغنية من كلمات رولا فارس، وألحان وميكس وليد المسيح.

وتوزيع إدريس روشيش، وتعتبر الأغنية هي جزء من الفيلم الوثائقي “الرحلة” الذي طرح في نفس الوقت عبر منصة “نتفليكس”.

ويعتبر الفيلم الوثائقي “الرحلة” هو العمل الذي يتناول رحلة ومعاناة الفنانة اللبنانية أثناء الحجر المنزلي بسبب أزمة فيروس كورونا، وقد حققت أغنية “غدارة يا دنيا” عدد مشاهدات ضخمة على منصة يوتيوب منذ طرحها.

حيث كشفت ميريام فارس من خلال الفيلم قصة تعرضها إلى الأجهاض وفقدانها إلى جنينها في عام 2017، كما أوضحت أن هذه الأزمة جعلتها تعيش مرحلة من الاكتئاب.

أنتج عنه إيقاف جميع نشاطاتها الفنية إلى مرحلة جعلتها تعتزل جميع من حولها، وتعدى هذه هي المرة الأولى التي تكشف الفنانة ميريام فارس عن ذلك وسر إجهاضها.

Myriam Fares
Myriam Fares

The Lebanese singer, Myriam Fares, celebrated last Wednesday for obtaining the golden residency from the United Arab Emirates, days after she performed a party within the Eid al-Adha concerts in Abu Dhabi.

Where the artist, Myriam Fares, posted on her Instagram account a video clip through her account on Instagram, in which she reviewed some areas in the UAE, and expressed her happiness in obtaining the golden residency.

Happy Myriam Fares

On this occasion, Myriam Fares commented on her obtaining the golden residency in the UAE and said: “I am very proud and honored to have received the honor of golden residency from my second country, the United Arab Emirates.

She also thanked the Culture and Arts Authority in Dubai, and all thanks and respect to this benevolent country, the government and the people.”

There are also a number of Arab stars who have preceded Myriam Fares and recently obtained the golden residency, and they celebrated this occasion through their accounts on social media, and thanked the officials in the UAE for granting them the golden residency.

Arab stars

Among these stars are the Egyptian star and artist Yasmine Abdel Aziz, the artist Mai Omar and her husband, director Mohamed Sami, the artist Tim Hassan, his media wife Wafaa Al Kilani, the star Nadine Nassib Njeim, Dora and others.

This is due to the fact that the artist, Myriam Fares, performed a concert on the fourth day of Eid Al-Adha in Abu Dhabi, at the Etihad Arena on Yas Island.

She also made sure to publish several clips from the ceremony through her account on Instagram, and her account on Snapchat, and she received a great interaction from the audience, followers and the public with these beautiful clips.

The work of Myriam Fares

On the other hand, Myriam Fares released in the early days of last June a video clip called “Ghadara Ya Donia” and the song was written by Rola Fares, composed and mixed by Walid Al Masih.

And distributed by Idriss Roshish, and the song is considered part of the documentary film “The Journey”, which was released at the same time on the “Netflix” platform.

The documentary film “The Journey” is the work that deals with the journey and suffering of the Lebanese artist during the home quarantine due to the Corona virus crisis, and the song “Treachery, Donia” has achieved a huge number of views on the YouTube platform since its launch.

Through the film, Myriam Fares revealed the story of her miscarriage and the loss of her fetus in 2017, and she also explained that this crisis made her live in a period of depression.

It resulted in stopping all her artistic activities to a stage that made her retire from all those around her, and this is the first time that the artist, Myriam Fares, has revealed this and the secret of her miscarriage. 

2 thoughts on “ميريام فارس تحصل على الإقامة الذهبية | Myriam Fares gets the golden residency

Comment here

%d مدونون معجبون بهذه: