ميغان ماركل والتنمر Megan Markle is bullying

Megan Markle is bullying ميغان ماركل والتنمر
ميغان ماركل والأمير هاري

القصر الملكي البريطاني يتهم ميغان ماركل بالتنمر, وهي ترد وسوف يحقق في مزاعم أن ميغان ماركل زوجة الأمير هاري, تنمرت على بعض الموظفين.

‏وحيث أن قصر باكنغهام في العاصمة لندن سوف سيحقق في مزاعم بأن ميغان ماركل زوجة الأمير هاري، تنمرت على بعض الموظفين في ذلك الوقت، بعد أن نقل تقرير إعلامي بريطاني، وأنه تم تقديم شكوى ضدها في عام 2018.

تقرير صحيفة تايمز

ونشرت صحيفة (تايمز)، تقرير عن مصادر مقربة من قصر العائلة الملكية قولها: إن الشكوى إدعت أن ميغان ماركل دوقة ساسكس السابقة قد طردت مساعدين شخصيين إثنين من منزلها في قصر (كنسنجتون) في العاصمة لندن، وأهانت موظف ثالث.

‏وقال التقرير أيضا، إن الموظفين السابقين رأوا أن الجمهور بصفة عامة (يجب أن يعرف جانبهم بالقصة)، قبل مقابلة مع الأميرهاري وميغان ماركل المرتقبة مع مقدمة البرامج الأمريكية الشهيرة (أوبرا وينفري)،على الهواء يوم الأحد المقبل بتاريخ 08/03/2021

ردة فعل ميغان ماركل

‏وأكد قصر باكنغهام اللندني: أنه (قلق للغاية) بشأن المزاعم الواردة في هذا التقرير في صحيفة تايمز، الذي نشرته الصحيفة والذي قد يؤثر على العلاقة بين الأميرهاري والعائلة المالكة البريطانية.

‏وبدورها، كانت قد إتهمت ميغان ماركل قصر بكنغهام بأنها (ترسيخ إفتراءات) عنها وعن زوجها، وقالت إنهما لن يمتنعا عن نشر روايتهما للأحداث للجميع. وسألت الإعلامية الأمريكية (أوبرا وينفري) ميغان ماركل في مقطع بسيط تم عرضه: (ما رأيك في القصر وهم يسمعونك تروين الحقيقة من وجهة نظرك اليوم؟)

‏وأجابت في المقطع ميغان ماركل قائلة: (لا أعلم كيف يمكنهم أن يتوقعوا بعد كل هذا الوقت أن نحتفظ في صمتنا، إذا كانت المؤسسة تلعب دورا نشطا في إدامة الافتراءات عنا).

Megan Markle is bullying ميغان ماركل والتنمر
Meghan Markle and Prince Harry

The British Royal Palace accuses Meghan Markle of bullying, and she responds and will investigate allegations that Prince Harry’s wife, Meghan Markle, bullyed some employees.

Whereas, Buckingham Palace in the capital, London, will investigate allegations that Prince Harry’s wife, Meghan Markle, bullied some employees at that time, after he reported a British media report, and that a complaint was filed against her in 2018.

Times newspaper report

The Times newspaper published a report on sources close to the royal family’s palace saying: The complaint claimed that Meghan Markle, the former Duchess of Sussex, had expelled two personal assistants from her home in Kensington Palace in the capital, London, and insulted a third employee.

The report also said that the former employees saw that the public in general (they should know their side of the story), before an interview with Prince Harry and Megan Markle, the prospect with the famous American presenter (Oprah Winfrey), on the air next Sunday 08/03/2021.

Meghan Markle’s reaction

The Buckingham Palace of London confirmed: that it is (deeply concerned) about the allegations contained in this report in the Times, which was published by the newspaper, which may affect the relationship between the Prince and the British royal family.

In turn, Meghan Markle had accused Buckingham Palace of “inculcating fabrications” about her and her husband, and said that they would not refrain from publishing their version of events to everyone. 

The American media (Oprah Winfrey) asked Megan Markle in a simple clip that was shown: (What do you think of the palace while they hear you tell the truth from your point of view today?)

And Meghan Markle replied in the clip, saying: (I do not know how they can expect after all this time to remain in our silence, if the institution plays an active role in perpetuating the slanders about us).

Comment here

%d مدونون معجبون بهذه: