كيم كارداشيان الواقع | Kim Kardashian TV

Kim Kardashian and reality show
أخوات كيم كارداشيان

تم عرض يوم الخميس الماضي الحلقة الأخيرة من برنامج (كيبينج أب ويذ ذا كارداشيانز) أو (مواكبة آل كارداشيان) بعد 14 عاماً على بدء الحلقات التي سجلت الأحداث وعالم الموضة والعلاقات داخل العائلة وتم الإستقبال بالحزن والدموع والإمتنان.

بعد سلسلة ومسيرة من تسجيل الحلقات والأحداث في عالم الموضة والعلاقات داخل العائلة والتي كانت السبب في شهرة كيم كارداشيان وأخواتها.

تصريح كيم كارداشيان

وعبرت عن الحلقة الأخيرة بقولها: «لست نادمة, كانت هذه أجمل عشر سنوات ونصف في حياتي، أشعر أنني أكثر فتاة محظوظة في العالم كله، فقد أتيحت لي فرصة العمل مع عائلتي يومياً أصبحنا على ما نحن عليه الآن بفضل هذا العرض ولن أستهين بهذا أبداً».

وأستدل الستار على نهاية الحلقات مع معانقة الطاقم التلفزيوني الذي تتبع حياة الأسرة الثرية, لكن العائلة الكبيرة التي تعيش في ولاية كاليفورنيا لا تعتزم الابتعاد عن الأضواء، إذ سوف تعود في حلقة من جزءين يومي 17 و20 يونيو، كما اتفقت على مسلسل جديد على منصة هولو للبث من المتوقع إطلاقه هذا العام.

مسيرة البرنامج

وقام البرنامج على مدى سنوات بمجريات الحياة الشخصية والمهنية إلى عائلة كيم كارداشيان بما في ذلك زواج كيم نفسها من مغني الراب كانييه وست وانفصال أختها كلوي عن لاعب كرة السلة لامار أودوم.

وأيضا كانت أحداث مجريات البرنامج السبب في إمبراطورية الجمال والموضة والمال التي أحاطت مع كيم كارداشيان وأختها كايلي ومسيرة كيندال جينر في مجال عرض الأزياء وبرنامجين إلى كلوي وكورتني كارداشيان وشهرة كيم على وسائل التواصل الاجتماعي، حيث تصل عدد متابعيها على إنستغرام حوالي 227 مليون متابع.

أخوات كارداشيان

والمفارقة الغريبة لم يظهر وست ولا كيتلين جينر في الحلقة الأخيرة من البرنامج التي جرى تصويرها خلال فصل الشتاء أي قبل أن تطلب كيم كارداشيان الطلاق من وست وقبل أن تعلن جينر ترشحها في الانتخابات على منصب حاكم ولاية كاليفورنيا.

وإذا رجعنا إلى تاريخ برنامج الواقع نجد أن أولى الحلقات من البرنامج عرضت عبر شبكة إي التابعة إلى شركة إن.بي.سي يونيفرسال عام 2007 وكان البرنامج يُبث من خلال 90 دولة حول العالم وعبر عشرين لغة.

ولكن في الحقيقة تراجع عدد مشاهدي الحلقات في الولايات المتحدة الأمريكية العام الماضي إلى أقل من مليون مشاهدة بعدما بلغ عددهم حوالي أربع ملايين في ذروة تألق برنامج الواقع.

Kim Kardashian and reality show
Kim Kardashian and reality show

Last Thursday, the last episode of “Keeping Up With the Kardashians” or “Keeping Up with the Kardashians” program was shown, 14 years after the start of the episodes that recorded events, the fashion world and relationships within the family, and was greeted with sadness, tears and gratitude.

After a series and career of recording episodes, events in the fashion world and relationships within the family that made Kim Kardashian and her sisters famous.

Kim Kardashian statement

And she expressed the last episode by saying: “I do not regret, this was the most beautiful ten and a half years of my life, I feel that I am the most fortunate girl in the whole world, I had the opportunity to work with my family daily. We have become what we are now thanks to this show and I will never underestimate this.” .

And the curtain revealed the end of the episodes with the embrace of the television crew that follows the life of the wealthy family, but the large family living in California does not intend to stay away from the spotlight, as it will return in a two-part episode on June 17 and 20, and also agreed on a new series on the Hulu broadcasting platform. It is expected to be launched this year.

Program process

Over the years, the show has run the personal and professional lives of Kim Kardashian’s family, including Kim’s own marriage to rapper Kanye West and her sister Khloe’s split from basketball player Lamar Odom.

The events of the program were also the reason for the empire of beauty, fashion and money that surrounded Kim Kardashian and her sister Kylie, Kendall Jenner’s career in the modeling field, two programs for Khloe and Kourtney Kardashian, and Kim’s fame on social media, where the number of her followers on Instagram reaches about 227 million followers.

Kardashian sisters

And the strange irony is that neither West nor Caitlin Jenner appeared in the last episode of the program, which was filmed during the winter, that is, before Kim Kardashian asked for a divorce from West and before Jenner announced her candidacy for the position of Governor of California.

If we go back to the history of the reality show, we find that the first episodes of the program were shown on NBC Universal’s E network in 2007, and the program was broadcast in 90 countries around the world and in twenty languages.

But in fact, the number of viewers of episodes in the United States of America fell last year to less than one million, after it reached about four million at the height of the reality show.

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: