جاستين بيبر مصاب بشلل في الوجه | Justin Bieber

Justin Bieber
جاستن بيبر

في خبر محزن إلى عشاق المغني الكندي جاستن بيبر حيث أعلن إصابته بشلل في الوجه وقال بعد هذا الحادث: أثق بالله ولدي أمل.

وظهر النجم الكندي جاستين بيبر في مقطع فيديو عبر حسابه الرسمي، وكشف عن إصابة نصف وجهه بشلل كامل، وقال في رسالة لكل محبيه: أردت أن أطلعكم على آخر المستجدات، من الواضح كما ترون على الأرجح من وجهي”.

جاستن بيبر

حيث صدم المغني الكندي جاستن بيبر Justin Bieber، جمهوره وهو يعلن إصابته بشلل في الوجه، جراء معاناته من متلازمة رامزي هانت.

وتعد مرض “متلازمة هانت” حالة تؤدي إلى شلل في الوجه بسبب فيروس يهاجم أعصاب الوجه بالقرب من الأذن الداخلية.

مقطع فيديو

وظهر المغني العالمي جاستين بيبر في مقطع فيديو عبر حسابه في مواقع التواصل الإجتماعي، وكشف عن إصابة نصف وجهه بشلل كامل، وقال في رسالة لكل محبيه: أردت أن أطلعكم على آخر المستجدات، من الواضح كما ترون على الأرجح من وجهي”.

وأضاف جاستن بيبر بقوله: “لدي متلازمة تسمى متلازمة رامزي هانت، حيث يهاجم هذا الفيروس عصب أذني وأعصاب وجهي وأصاب وجهي بالشلل, كما ترون، هذه العين لا تغمض”.

شلل الوجه

وقال أيضا جاستن بيبر: لا أستطيع أن أبتسم على هذا الجانب من وجهي، لذلك بالنسبة لأولئك الذين يشعرون بالإحباط من إلغائي إلى حفلاتي المقبلة، من الواضح أنني لست قادرًا جسديًا على القيام بها.

ويقول أيضا :” أتمنى لو لم يكن الأمر كذلك، لكن من الواضح أن جسدي يخبرني بأنني يجب أن أبطئ، وآمل أن تفهموا يا رفاق، وسوف أستغل هذا الوقت للراحة والاسترخاء والعودة حتى أستطيع أن أفعل ما ولدت لأفعله”.

جاستن بيبر
Justin Bieber

In sad news to fans of Canadian singer Justin Bieber, he announced that he had a facial paralysis and said after this accident: I trust in God and I have hope.

Canadian star Justin Bieber appeared in a video clip through his official account, revealing that half of his face was completely paralyzed, and he said in a message to all his fans: I wanted to update you on the latest developments, as you can probably see from my face.

Justin Beiber

Canadian singer Justin Bieber shocked his fans by announcing that he had facial paralysis, as a result of his Ramsay Hunt syndrome.

Hunt’s syndrome is a condition that results in facial paralysis due to a virus that attacks the facial nerves near the inner ear.

Video

International singer Justin Bieber appeared in a video clip through his account on social media, revealing that half of his face was completely paralyzed, and he said in a message to all his fans: I wanted to update you on the latest developments, as you can probably see from my face.

Justin Bieber added, “I have a syndrome called Ramsay Hunt syndrome, where this virus attacks my ear nerves and my facial nerves and paralyzes my face, as you can see, this eye does not blink.”

Facial paralysis

Justin Bieber also said, “I can’t smile on that side of my face, so for those of you who are frustrated with my cancellation to my next concerts, I obviously am not physically able to do it.”

He also says, “I wish it wasn’t, but obviously my body is telling me I have to slow down, and I hope you guys understand, and I will take this time to rest, relax and come back so I can do what I was born to do.”

4 thoughts on “جاستين بيبر مصاب بشلل في الوجه | Justin Bieber

Leave a comment

%d مدونون معجبون بهذه: