المغني جاستين بيبر يعود للغناء مرة أخرى | Justin Bieber

Justin Bieber
جاستن بيبر

المغني جاستين بيبر يعود للغناء مرة أخرى بعد إصابته بمرض نادر في الوجه, حيث ظهر جاستن بيبر في حالة تحسن كبيرة حيث قدم أشهر أغانيه من ألبوماته الشهيرة.

حيث كما قام موقعه الإلكتروني بتعديل مواعيد جولاته الغنائية، التي تشمل الحفلات الموسيقية في أوروبا قبل التوجه إلى أمريكا الجنوبية في شهر سبتمبر المقبل.

ولقد عاد المغني جاستين بيبر إلى المسرح في إيطاليا في مهرجان لوكا الصيفي لأداء العرض الغنائي الأول، وبعد اختفائه فترة بتشخيصه بمتلازمة “رامسي هانت” التي تسببت في شلل جزئي في الوجه.

وظهر المغني جاستن بيبر في حالة تحسن كبيرة حيث قدم أشهر أغانيه من ألبوماته الرائعة، كما قام موقعه الإلكتروني بتعديل مواعيد جولاته الغنائية، التي تشمل الحفلات الموسيقية في أوروبا قبل التوجه إلى أمريكا الجنوبية في سبتمبر القادم

كما قرر جاستين بيبر أن يقدم عرضين في دولة جنوب إفريقيا، يليهما أكثر من اثني عشر عرضًا في الشرق الأوسط وآسيا وأستراليا ونيوزيلندا بحلول نهاية العام الحالي

ويشار إلى أن المغني جاستين بيبر أعلن عن إصابته بمتلازمة رامسي هانت عبر فيديو له على حسابه على إنستغرام، قبل عدة أشهر

حيث قال: “إنني أعاني من هذا الفيروس الذي يهاجم عصب أذني وأعصاب وجهي وأصابني بشلل في وجهي”، كما ذكر مجموعة من التفاصيل الأخرى حول المتلازمة وطلب من جمهوره الدعاء له.

جاستين بيبر
Justin Bieber

Singer Justin Bieber returns to singing again after suffering from a rare facial disease, as Justin Bieber appeared in a state of great improvement as he presented his most famous songs from his famous albums.

His website has also rescheduled his tour, which includes concerts in Europe before heading to South America in September.

Singer Justin Bieber returned to the stage in Italy at the Lucca Summer Festival to perform his first concert, and after a period of disappearance, he was diagnosed with Ramsey Hunt Syndrome, which caused partial paralysis of the face.

Singer Justin Bieber has appeared in a state of great improvement as he presented his most famous songs from his wonderful albums, and his website has rescheduled his singing tours, which include concerts in Europe before heading to South America next September.

Justin Bieber has also decided to perform two shows in South Africa, followed by more than a dozen shows in the Middle East, Asia, Australia and New Zealand by the end of this year.

It is noteworthy that singer Justin Bieber announced that he had Ramsey Hunt syndrome through a video of him on his Instagram account, several months ago.

He said, “I suffer from this virus, which attacks the nerves in my ears and the nerves in my face, and paralyzes my face.” He also mentioned a number of other details about the syndrome and asked his fans to pray for him.

2 thoughts on “المغني جاستين بيبر يعود للغناء مرة أخرى | Justin Bieber”

Leave a comment