هواوي ميت ٥٠ برو | Huawei Mate 50 Pro

هواوي ميت 50 برو
Huawei Mate 50 Pro

مجموعة أخبار ومعلومات وتسريبات في عالم التقنية والعلوم ومنها خبر هواوي وجهاز ميت 50 برو, وأخبار الإنترنت الفضائي, وميزة جديدة في تطبيق كلوب هاوس, وموقع آمازون تحذف 3000 بائع, وتيم كوك يقول آبل إنتصرت.

ولعبة فورتنايت, وآخر أخبار سناب شات مع اليوم الوطني, نوكيا سوف تعود, وتسريبات أجهزة سامسونج, وآبل تقول أن هناك جهاز قادم آيفون 14, ومزايا ساعة آبل الجديدة قادمة.

هواوي جهاز المسرب ميت 50 برو

تتهيب شركة هواوي إلى سلسلة الهواتف الجديدة هواوي ميت 50 ضمن عائلة هواتف ميت التي تخطط الشركة عادةً لإطلاقها في مارس أو أبريل من العام القادم.

سوف تشتمل سلسلة الهواتف الجديدة على هاتف هواوي ميت 50، وهواوي ميت 50 برو و هواوي ميت 50 برو بلس، وسوف يحصلون جميعهم على تصميم وحدة كاميرا خلفية مميزة ومثير للإعجاب.

وبحسب المصادر سوف تأتي بشاشة صغيرة ومنحنية تشبه شاشة هاتف Samsung S21 ؛ بينما سوف يأتي هاتف Huawei M50 Pro شاشة منحنية بشكل أكبر بنظام الشلال ؛ وسوف يستخدم Huawei M50 Pro plus شاشة منحنية أيضًا.

وأيضا اعتمدت شركة هواوي في منتصف الشاشة من الجهة العلوية ثقب للكاميرا الأمامية في الهواتف الثلاثة مما يمنح الهواتف شكلًا أفضل، وفي نفس الوقت يحسن نسبة منظر الشاشة.

الانترنت الفضائي “ستارلينك”

الإنترنت بنظام الفضاء Starlink هو مشروع SpaceX  يتم به بناء شبكة إنترنت مترابطة مع آلاف الأقمار الصناعية  والمعروفة في صناعة الفضاء باسم كوكبة، مصممة لتقديم إنترنت عالي السرعة للمستخدمين في أي مكان على وجه الأرض.

ولكن خدمة Starlink في مرحلة تجريبية، حيث تمتلك ستار لينك أكثر من 100 ألف مستخدم في 14 دولة، مع أكثر من نصف مليون طلب أو ودائع قابلة للاسترداد وضعها العملاء المحتملون.

ولقد أطلقت SpaceX 1740 قمراً صناعياً من Starlink حتى الآن، ومن المخطط أن يحتوي Gen2 على ما يقرب من 30 ألف قمر صناعي في الإجمالي.

وفي نفس الوقت تعمل آمازون على مشروع Project Kuiper للإتصال بالإنترنت عبر الأقمار الصناعية الخاصة بها, وتخطط إلى إطلاق 3236 قمرا صناعيا للإنترنت في مدار أرضي منخفض.

ونجحت آمازون في ديسمبر الماضي في تشغيل أجهزة الهوائيات التي تحتاجها للاتصال بالشبكة، إلا أنها لم تبدأ بعد في إنتاج أقمارها الصناعية أو إطلاقها.

ميزة جديدة في كلوب هاوس قريبا

ذكرت بعض التقارير أن تطبيق كلوب هاوس Clubhouse يعمل على تطوير ميزة جديدة للمستخدمين وهو نظام دعوة الأصدقاء للدردشة عن طريق التلويح لهم للفت أنظارهم، حيث تسمى الميزة الجديدة ب “Wave”.

وبحسب ما ذكر موقع The Verge إن المسربة الشهيرة Jane Manchun Wong قالت إن كلوب هاوس بالفعل يخطط إلى دمج ميزة Wave كطريقة جديدة إلى دعوة جهات الاتصال لإجراء محادثة صوتية.

وعندما تصل ميزة Wave على إصدار واسع ، فسوف يقوم تطبيق كلوب هاوس في ملفات تعريف المستخدمين والذي يبدو مشابهًا لزر Wave والمشابه للموجود على تطبيق ماسنجر في فيسبوك.

وعند النقر عليه سوف يؤدى إلى السماح لأحد الأصدقاء في معرفة أنك تريد الدردشة ، وسوف يفتح التطبيق غرفة لك إذا استجاب هذا الشخص.

آمازون تمنع 600 علامة تجارية

أعلنت شركة “آمازون” الأمريكية رسميا عن حظرها إلى أكثر من 600 شركة صينية من على منصتها للبيع بشكل دائم.

وأكدت شركة “آمازون” صحة تقرير صادر عن صحيفة “ساوث تشاينا مورننغ بوست” الصينية، بأنها حظرت أكثر من 600 علامة تجارية صينية منتشرة عبر 3000 حساب بائع، بسبب حوادث احتيال خاصة بكتابة تقييمات لها.

وأشارت آمازون في بيان رسمي إلى أن هذه الشركات انتهكت عن قصد وبشكل متكرر سياسات المراجعة الخاصة بها، التي تحظر المراجعات التي تشمل تقديم تحفيزات وهدايا للعملاء.

ومن بين تلك  “Mpow” و”Aukey”، بعدما اكتشفت أنهم يقدمون مكافآت مثل بطاقات الهدايا للعملاء الذين يتركون التعليقات المحفزة.

وأوضحت شركة آمازون في بيانها أنها “تعمل بجد من أجل بناء تجربة رائعة في متجرها، وذلك لكي يتمكن العملاء من التسوق بثقة، ولدى البائعين فرصة لتنمية أعمالهم وسط منافسة صحية”.

تيم كوك يرى أن آبل انتصرت ضد مطوري فورتنايت

أصدرت المحكمة الفيدرالية الأمريكية حكما في قضية ايبك جيمز ضد آبل بشأن النزاع حول السياسات التي تفرضها Apple على المطورين في متجرها للتطبيقات App Store.

وذلك بعد شهور حول أحقية آبل في فرض نظام المدفوعات الخاص بها داخل متجر التطبيقات، بالإضافة إلى اتهام ايبك جيمز Epic Games إلى شركة آبل بالاحتكار وانتهاك قواعد المنافسة.

وقالت القاضية إيفون جونزاليس روجزر من المحكمة الجزئية الأمريكية للمنطقة الشمالية من ولاية كاليفورنيا أن شركة آبل انتهكت قوانين كاليفورنيا الخاصة بقواعد المنافسة العادلة.

وذلك من خلال حظر مطوري التطبيقات من توجيه العملاء أو المستخدمين إلى طرق أخرى للدفع مقابل خدماتهم, والتي تقدمها لهم متجر آبل.

وأمرت القاضية في قضية ايبك جيمز ضد آبل شركة Apple بضرورة السماح للمطورين بتضمين روابط في تطبيقاتهم للدفع بطرق أخرى بعيدا عن نظام المدفوعات الذي تفرضه آبل على المطورين، وذلك في غضون 90 يوما من قرار المحكمة.

وشمل القرار أيضا في صالح شركة آبل، حيث قالت القاضية أن شركة آبل لم تحتكر سوق الألعاب الهواتف المحمولة، وقالت أيضا أن Epic خرقت عقدها مع Apple عندما سمحت إلى مستخدمي لعبة فورتنايت Fortnite بالدفع مباشرة لها بدلا من الدفع عبر نظام آبل للمدفوعات.

وتقول القاضية أن آبل لا تمارس الاحتكار، إلا أن على Apple الآن السماح للمطورين في توفير خيار للعملاء للاشتراك والدفع مباشرة لهم، وذلك بدلا من الدفع عبر نظام آبل الذي يفرض رسوما تبلغ 30 في المئة، وهو ما يعني خسارة كبيرة إلى شركة Apple.

سناب شات واليوم الوطني

إحتفلت سناب شات باليوم الوطني السعودي بإطلاق فعالية تعتبر الأولى من نوعها في المنطقة, وتمكن مستخدمو Snapchat في جميع أنحاء المملكة والبالغ عددهم 19.5 مليوناً.

وأيضا الجمهور السعودي شارك في الاحتفالات بشكل لم يسبق له مثيل من خلال تقنية الواقع المعزز, في المملكة العربية السعودية ، حيث تفاعل ما يقرب من 90 بالمائة من مستخدمي Snapchat مع عدسات الواقع المعزز أكثر من 30 مرة يومياً.

ومن 22 سبتمبر، ظهرت خريطة المملكة العربية السعودية على Snap Map باللون الأخضر اللامع الذي يتميّز به العلم السعودي والذي تكون بها الفكرة الأساسية لاحتفالات اليوم الوطني لهذا العام والتي تقام تحت شعار “هي لنا دار”.

وبهذا، تم إبراز خريطة المملكة بصورة متميزة عن بقية بلدان العالم طول اليوم الوطني، وتعد هذه أول مناسبة تقوم فيها Snap بتغيير لون إحدى مناطق الشرق الأوسط على Snap Map.

وأيضا تتميز المملكة العربية السعودية بالعديد من المعالم الطبيعية والثقافية الشهيرة ، وإستمتع مستخدمي Snapchat في إمكانية استكشافها عبر تجارب الواقع المعزز على سناب شات طوال اليوم الوطني السعودي.

وظهرت على الخريطة 6 من أبرز معالم المملكة الثقافية طوال اليوم الوطني على سناب ماب، بما فيها محافظة العلا وقلعة تبوك وبرج مياه الخبر ومحافظة رجال ألمع وقصر المصمك وبيت نصيف.

نوكيا تقترب من العودة

أعلنت شركة نوكيا للهواتف عن إعادة إحياء nokia x50 pro القديم الحديث، وذلك بعد طرحه لأول مرة في عام 2001، وتم تحديثه في عام 2002 باسم 6310.

وأوضحت نوكيا أن الهاتف الجديد يمتاز بتصميم كلاسيكي بها ميزة حقبة التسعينيات؛ حيث إنه يعتمد على الأزرار مع شاشة قياس 2.8 بوصة.

وقد قامت  نوكيا بطرح جهاز nokia x50 pro أول مرة في عام 2001، وتم تحديثه في عام 2002 باسم 6310, وتم إيقافه عام 2005،  ولكن سوف يعود هذا العام بعد إعادة صياغته من قبل نوكيا العملاقة HMD Global التي ترخص علامة نوكيا التجارية.

حيث يأتي الجهاز بجسم متين مصنوع من مادة البولي كربونات، ويتوفر بالألوان الأسود والأخضر الداكن والأصفر بسعر يبلغ نحو 63 يورو.

وأطلقت نوكيا أيضا هاتفها الذكي C30 الجديد، الذي يمتاز بشاشة قياس 6.82 بوصة قياس HD+ (720 بيكسل)، مع بطارية كبيرة سعة 6000 مللي أمبير ساعة.

تسريبات أجهزة سامسونج القادمة

تستعد شركة سامسونج إلى إطلاق هاتف ذكي جديد والذي سوف يحمل اسم Galaxy S21 FE، والمقرر إطلاقه نهاية شهر أكتوبر المقبل من العام الحالي2021، مع مواصفات مميزة وإمكانات عالية.

ولقد تم رصد جهاز سامسونج Galaxy S21 FE على منصة Gooogle Play Console، مع معالج قوى والذي يأتى من نوع Exynos 2100، كما سوف يتميز الهاتف بمعدل تحديث عالي للشاشة والذي يبلغ 120 هرتز في الثانية، بالإضافة إلى تقنية الاتصال مع شبكات الجيل الخامس 5G.

وحسب تصريح موقع “Newsbytesapp” التقني فإن هاتف Galaxy S21 FE من سامسونج سوف يملك  شاشة من نوع Amoled، قياس 6.4 بوصة، وتأتى بجودة FHD+، وبمعدل تحديث مرتفع يبلغ 120 هرتز في الثانية.

ونسبة عرض إلى ارتفاع 9:20، ويدعم تقنية +HDRE10، ويأتى الهاتف بتصميم مثقوب وحواف فائقة النحافة، مقاوم للماء والغبار مع معيار IP68، مع مستشعر بصمات الأصابع داخل الشاشة.

أما بالنسبة إلى التصوير، فإن الهاتف الذكي من سامسونج Galaxy S21 FE سوف يحتوي على كاميرا ثلاثية خلفية، تأتى الرئيسية منها بدقة 32 ميجابكسل، مع كاميرا فائقة الإتساع بدقة 12 ميجابكسل.

ومع عدسة تيليفوتو للتقريب البصري بدقة 8 ميجابكسل، بالإضافة إلى كاميرا أمامية للتصوير السيلفي ومكالمات الفيديو والتى تأتى بدقة 12 ميجابكسل.

آبل وجهازها القادم آيفون 14

وهو الهاتف المنتظر والتي سوف يرى النور عام 2022، وتحديدًا في شهر سبتمبر القادم، وهو الموعد السنوي الثابت الذي لم تخلفه آبل إلا في عام 2020 بسبب جائحة كورونا.

وسوف يأتي الهاتف الجديد مع معالج A16 الرائد من آبل, ولا توجد أي معلومات عن هذه الشريحة بعد، وفي الواقع لا توجد معلومات كثيرة عن شريحة A15 القادمة في آيفون 13 بعد بضعة أسابيع.

ومعالج بدقة تصنيع 5 نانومتر في العام السابق، وهي دقة تصنيع عالية جدًا، فمن غير المتوقع أن نشهد دقات أعقد خلال فترات زمنية صغيرة.

وتسربت معلومة من JP Morgan Chase تفيد بأن الإطار المستخدم في إصدار آيفون 14 سيكون من التيتانيوم وليس من الستانلس ستيل, وأيضا إحتمال بدون حواف علوية ومستشعر الوجه سوف تكون تحت الشاشة أي مخفي.

حيث تقدم شاشات من نوع LTPO OLED مع تردد 120 هيرتز في آيفون 14, وهذه الشاشات سوف تأتي من تصنيع شركة إل جي الرائدة في هذا المجال.

وهذا التسريب كان محبط للجميع، نظرًا لأنه لمح إلى أن آيفون 13 لن يقدم هذه الميزة, وشارك مسرّب آبل الشهير Ming-Chi Kuo تسريبًا يفيد بأن الشركة سوف ترفق مستشعر البصمة تحت الشاشة في آيفون 14.

ساعة آبل الجديدة قادمة

أوضح موقع Tom’s Guide إن ساعة آبل الجديدة وهي Apple Watch 7 من المتوقع أن تشهد تغييراً في التصميم، والذي يشتمل على قدوم نسختين منها بحجم أكبر.

ووفق إلى مسرب يدعى UnclePan على منصة ويبو الاجتماعية الصينية، قد تأتي الساعة الجديدة مع حجم 41 ملم و45 ملم, والمفترض أن تحل هاتان النسختان محل الحجمين 40 و44 ملم المتوفرين في ساعة Apple Watch Series 6.

وقال أيضا إن أفضل أحزمة الساعات الحالية سوف تعمل مع الساعات الجديدة، إذ لن تتأثر بالزيادة, ويعني هذا أن المستخدم الذي سوف يشتري الساعة الجديدة مع الاحتفاظ بالحزام المفضل لديه الذي يستخدمه مع الساعة الحالية.

وهناك عدد من الفوائد والمزايا من زيادة حجم شاشة الساعة، منها القدرة على زيادة استخدام الساعة بشكل مستقل دون الحاجة إلى إستخدام هاتف آيفون كما أن الشاشة ذات الحجم الأكبر سوف تسهل عملية القيام بكل شيء.

وميزة أخرى يضيف نظام watchOS 8 الجديد دعم المفاتيح الرقمية، حيث يمكن للعملاء ركن سياراتهم ودخول غرف الفنادق وغيرها المزيد من خلال محفظة افتراضية في الساعة.

الإنترنت الفضائي
Satellite Internet

A group of news, information and leaks in the world of technology and science, including the news of Huawei and the Mate 50 Pro device, news of the satellite Internet, a new feature in the Club House application, and the Amazon site deletes 3000 sellers, and Tim Cook says Apple has won.

And the game Fortnite, and the latest news of Snapchat with the National Day, Nokia will return, and leaks of Samsung devices, and Apple says that there is an upcoming iPhone 14 device, and the advantages of the new Apple Watch are coming.

Huawei Mate 50 Pro Leak Device

Huawei is calling for the new Huawei Mate 50 series of phones within the Mate family of phones, which the company usually plans to launch in March or April of next year.

The new series of phones will include the Huawei Mate 50, Huawei Mate 50 Pro and Huawei Mate 50 Pro Plus, and they will all get a distinctive and impressive rear camera module design.

According to the sources, it will come with a small and curved screen similar to the screen of the Samsung S21 phone; While the Huawei M50 Pro will come with a more curved screen with a waterfall system; Huawei M50 Pro plus will use a curved screen as well.

Huawei also adopted in the middle of the screen from the top side a hole for the front camera in the three phones, which gives the phones a better shape, and at the same time improves the screen aspect ratio.

Starlink Space Internet is a SpaceX project that builds an interconnected Internet network with thousands of satellites known in the space industry as Constellation, designed to deliver high-speed Internet to users anywhere on Earth.

But Starlink is in beta, with StarLink having more than 100,000 users in 14 countries, with more than half a million refundable requests or deposits placed by potential customers.

SpaceX has launched 1,740 Starlink satellites so far, and Gen2 is planned to contain approximately 30,000 satellites in total.

Meanwhile, Amazon is working on Project Kuiper to connect to the Internet via its own satellite, and plans to launch 3,236 Internet satellites into low Earth orbit.

Last December, Amazon succeeded in operating the antennas it needed to connect to the network, but it has not yet begun to produce or launch its satellites.

New feature in Clubhouse soon

Some reports stated that the Clubhouse application is developing a new feature for users, which is a system for inviting friends to chat by waving to them to get their attention, as the new feature is called “Wave”.

And according to The Verge, popular leaker Jane Manchun Wong said Clubhouse is already planning to integrate the Wave feature as a new way to invite contacts to have a voice chat.

And when the Wave feature hits a wide release, it will put Clubhouse into user profiles, which looks similar to the Wave button and is similar to the one on Facebook’s Messenger app.

Clicking it will let a friend know you want to chat, and the app will open a room for you if that person responds.

Amazon bans 600 brands

Has officially announced that it has permanently banned more than 600 Chinese companies from its selling platform.

Confirmed the authenticity of a report issued by the Chinese newspaper, “South China Morning Post,” that it had banned more than 600 Chinese brands spread across 3,000 seller accounts, due to fraud incidents by writing reviews for them.

His said in an official statement that these companies intentionally and repeatedly violated its review policies, which prohibit reviews that include offering incentives and gifts to customers.

Among those are Mpow and Aukey, after I found out that they offer rewards like gift cards to customers who leave motivating reviews.

Amazon said in its statement that it “works hard to build a great experience in its store, so that customers can shop with confidence, and sellers have an opportunity to grow their business amid healthy competition.”

Tim Cook believes that Apple has won against the developers of Fortnite

The US Federal Court has ruled in Epic Games v. Apple over a dispute over the policies that Apple imposes on developers in its App Store.

And that came after months about Apple’s right to impose its own payments system within the App Store, in addition to accusing Epic Games of Apple of monopoly and violating competition rules.

Judge Yvonne Gonzalez Rogers of the US District Court for the Northern District of California said Apple had violated California’s Fair Competition Rules.

And that is by blocking application developers from directing customers or users to other ways to pay for their services, which are provided to them by the Apple Store.

In Epic Games v Apple ordered developers to allow developers to include links in their apps to pay in other ways outside of Apple’s payment system for developers, within 90 days of the court’s decision.

The decision also included in Apple’s favor, as the judge said that Apple did not have a monopoly on the mobile gaming market, and also said that Epic had breached its contract with Apple when it allowed Fortnite users to pay directly to it instead of paying through the Apple Payments system.

Says that Apple does not exercise a monopoly, but that Apple should now allow developers to provide an option for customers to subscribe and pay directly to them, rather than paying through Apple’s system, which charges a fee of 30 percent, which means a huge loss to Apple.

Snapchat and National Day

Snapchat celebrated the Saudi National Day by launching an event that is considered the first of its kind in the region, and Snapchat users across the Kingdom were able to reach 19.5 million.

Also, the Saudi audience participated in the celebrations like never before through augmented reality technology, in Saudi Arabia, where nearly 90 percent of Snapchat users interacted with augmented reality lenses more than 30 times a day.

And from September 22, the map of the Kingdom of Saudi Arabia appeared on Snap Map in the bright green color that characterizes the Saudi flag, which is the basic idea of ​​this year’s National Day celebrations, which are held under the slogan “We have a home.”

Thus, the map of the Kingdom has been distinguished from the rest of the world throughout the National Day, and this is the first occasion in which Snap has changed the color of a region in the Middle East on Snap Map.

The Kingdom of Saudi Arabia also features many famous natural and cultural attractions, and Snapchat users enjoyed being able to explore them through augmented reality experiences on Snapchat throughout the Saudi National Day.

On the map, 6 of the Kingdom’s most prominent cultural landmarks appeared throughout the National Day on SnapMap, including Al-Ula Governorate, Tabuk Citadel, Al-Khobar Water Tower, Rijal Almaa Governorate, Al-Masmak Palace and Nassif House.

Nokia is close to making a comeback

Company announced the revival of its old 6310 phone, after it was first introduced in 2001, and it was updated in 2002 as 6310.

Nokia explained that the new phone has a classic design with the advantage of the nineties era; It is button-based with a 2.8-inch screen.

The 6310 was first released by Nokia in 2001, it was updated in 2002 as the 6310, and it was discontinued in 2005, but will return this year after being reformulated by the giant Nokia HMD Global that licenses the Nokia brand.

The device comes with a durable polycarbonate body, and is available in black, dark green and yellow colors at a price of about 63 euros.

Nokia also launched its new C30 smartphone, which features a 6.82-inch HD+ screen (720 pixels), with a large 6000 m Ah battery.

Samsung upcoming devices leaks

Samsung is preparing to launch a new smartphone, which will be called the Galaxy S21 FE, which is scheduled to be launched at the end of next October of this year 2021, with distinctive specifications and high capabilities.

The Samsung Galaxy S21 FE has been monitored on the Google Play Console platform, with a powerful Exynos 2100 processor, and the phone will also feature a high screen refresh rate of 120 Hz per second, in addition to the technology for communication with 5G networks.

According to the technical website Newsbytesapp, the Samsung Galaxy S21 FE will have a 6.4-inch Amoled screen, with FHD + quality, and a high refresh rate of 120 Hz per second.

And an aspect ratio of 9:20, supports HDRE10 + technology, the phone comes with a perforated design and ultra-thin edges, water and dust resistance with IP68 standard, with a fingerprint sensor inside the screen.

As for photography, the Samsung Galaxy S21 FE smartphone will have a triple rear camera, the main one with a 32-megapixel resolution, with a 12-megapixel ultra-wide camera.

With an 8-megapixel telephoto lens, in addition to a 12-megapixel front camera for selfies and video calls.

Apple and its upcoming iPhone 14

It is the expected phone that will see the light of day in 2022, specifically in the month of September, which is the fixed annual date that Apple did not leave behind only in 2020 due to the Corona pandemic.

The new phone will come with the flagship A16 processor from Apple, and there is no information about this chip yet, and in fact there is not much information about the A15 chip coming in the iPhone 13 after a few weeks.

And a processor with 5 nanometers manufacturing precision in the previous year, which is very high manufacturing accuracy, so we are not expected to see more complex beats during small periods of time.

And leaked information from JP Morgan Chase stating that the frame used in the iPhone 14 version will be titanium and not stainless steel, and also the possibility without upper edges and the face sensor will be under the screen any hidden.

Where it offers LTPO OLED screens with a frequency of 120 Hz in the iPhone 14, and these screens will come from the manufacture of the leading company LG in this field.

This leak was frustrating for everyone, since it hinted that the iPhone 13 will not offer this feature, and the famous Apple leaker Ming-Chi Kuo shared a leak stating that the company will attach the fingerprint sensor under the screen in the iPhone 14.

New Apple Watch is coming

Tom’s Guide explained that the new Apple Watch, the Apple Watch 7, is expected to undergo a design change, which includes the arrival of two versions of it in a larger size.

According to a leaker called UnclePan on the Chinese social platform Weibo, the new watch may come in 41 mm and 45 mm sizes, and these two versions are supposed to replace the 40 and 44 mm sizes available in the Apple Watch Series 6.

He also said that the best current watch straps will work with the new watches, as they will not be affected by the increase, and this means that the user who will buy the new watch while keeping his preferred strap that he uses with the current watch.

There are a number of benefits and advantages from increasing the size of the watch screen, including the ability to increase the use of the watch independently without the need to use an iPhone, and the larger screen will facilitate the process of doing everything.

Another feature of the new watchOS 8 system is adding digital key support, whereby customers can park their cars, enter hotel rooms, and more through a virtual wallet in the watch.

2 thoughts on “هواوي ميت ٥٠ برو | Huawei Mate 50 Pro

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: