حسن يوسف يظهر على الشاشة | Hassan Youssef

Hassan Youssef
حسن يوسف

بعد سنوات من الغياب ظهر الفنان المصري حسن يوسف على الشاشة حيث حكي عن مذكراته مع الفنانة شمس البارودي كما أعلن الفنان حسن يوسف عن تصوير فيلم وثائقي عن الحياة اليومية مع شمس البارودي.

وعاد الفنان حسن يوسف للإعلام بعد غياب وكان ضيفا على برنامج كلام الناس على قناة إم بي سي مصر, وتحدث عن حياته بعد اعتزاله الفن ومذكراته مع زوجته الفنانة المعتزلة شمس البارودي كما كشف أسرار عدة عن حياته.

حسن يوسف

حيث قال حسن يوسف إنه يقضي معظم وقته مع الأصدقاء والعائلة ، وعادة ما يقضي اليوم في أحد النوادي ومع ذلك، انتقلت ابنته مؤخرًا إلى لندن.

واستعاد حسن يوسف عدة ذكريات من حياته ولحظات اعتزاله الفن ومواقف أخرى قال إنه بعد التقاعد، ذهب للعمل في التجارة لكنه خسر الكثير من المال بسبب ذلك.

شمس البارودي

قال إن أصدقائه سخروا منه كثيرًا بسبب الحادث وخاصة لأنه لم يفهم ما الذي يتحدثون عنه ثم قال إنه علم لاحقًا أنه لن يكون قادرًا على العمل في أي مجال إذا لم يكن على دراية به ، بما في ذلك مجال الفن والتمثيل.

وكان الفنان حسن يوسف وشمس البارودي يتحدثان على مواقع التواصل الاجتماعي نهاية العام الماضي بعد أنباء عن عودتهما إلى التمثيل ، لكن حسب كلام حسن يوسف نفى ذلك حينها.

فيلم وثائقي

وعن تسجيل فيلم وثائقي عن حياته ، قال إن ابنه عمر يعمل في الوسط الفني, لكنه هو نفسه عاش معظم حياته وهو يرى والدته في المنزل وفي المطبخ.

لم يفهم أن لديها تاريخًا فنيًا إلا بعد أن أصبح فنانًا بنفسه وبدأ يتساءل عن قدرة والدته على التقاعد والبقاء في المنزل والقيام بجميع الأعمال المنزلية.

العودة للتمثيل

وقال أيضا الفنان حسن يوسف: أنه أعجب بالفكرة، وإن زوجته شمس البارودي لن تعود للتمثيل ولكن الأمر أقرب إلى تحقيق صحفي أو تلفزيوني.

حيث سوف يوجه لها ابنها عدة أسئلة أثناء تواجدها في المنزل فقط، وهو الأمر الذي اعتبره البعض عودة شمس البارودي إلى مجال الفن والسينما.

Hassan Youssef
Hassan Youssef

After years of absence, the Egyptian artist Hassan Youssef appeared on the screen, where he told about his memoirs with the artist Shams Al-Baroudi, and the artist Hassan Youssef announced the shooting of a documentary film about daily life with Shams Al-Baroudi.

The artist, Hassan Youssef, returned to the media after an absence and was a guest on the program Kalam El Nas on MBC Egypt, and spoke about his life after his retirement from art and his memoirs with his wife, the retired artist Shams Al-Baroudi, and revealed several secrets about his life.

Hassan Youssef

Hassan Youssef said he spends most of his time with friends and family, and usually spends the day in a club. However, his daughter recently moved to London.

Hassan Youssef recalled several memories from his life and moments of his retirement from art and other situations. He said that after retirement, he went to work in the trade, but lost a lot of money because of that.

Shams al-Baroudi

He said that his friends made fun of him a lot because of the accident and especially because he didn’t understand what they were talking about and then said that he later learned that he wouldn’t be able to work in any field if he wasn’t familiar with it, including the field of art and acting.

The artist, Hassan Youssef and Shams Al-Baroudi, were talking on social media at the end of last year, after news of their return to acting, but according to Hassan Youssef, he denied this at the time.

documentary film

And about recording a documentary about his life, he said that his son Omar works in the artistic community, but he himself lived most of his life seeing his mother at home and in the kitchen.

It wasn’t until he became an artist himself that he understood that she had an art history and began to question his mother’s ability to retire, stay home, and do all the housework.

Back to acting

The artist Hassan Youssef also said: He liked the idea, and that his wife Shams Al-Baroudi will not return to acting, but the matter is closer to a journalistic or television investigation.

Where her son will ask her several questions while she is at home only, which some considered Shams Al-Baroudi’s return to the field of art and cinema.

4 thoughts on “حسن يوسف يظهر على الشاشة | Hassan Youssef”

Leave a comment