وفاة تشارلبي دين بشكل مفاجئ | Charlbi Dean Kriek

Charlbi Dean Kriek
Charlbi Dean Kriek

بصورة مفاجئة وغريبة وفاة عارضة الأزياء من جنوب أفريقيا الممثلة تشارلبي دين عن عمر صغير 32 عام في مدينة نيويورك.

توفيت الممثلة وعارضة الأزياء من دولة جنوب أفريقيا تشارلبي دين بصورة مفاجئة وغريبة يوم الإثنين الماضي في أحد مستشفيات نيويورك.

ولم تتوفر أي معلومات وبيانات عن أسباب وفاة تشارلبي دين حتى هذه اللحظة, وأعلن عن وفاتها الناطقة باسمها في رسالة نصية عبر البريد الإلكتروني إلى وكالة فرانس برس الإخبارية.

واشتهرت تشارلبي دين بدورها في فيلم “تراينجل أوف سادنِس”  كما أدت تمثيلي دور “يايا” في فيلم “تراينجل أوف سادنِس” الحاصل على الوسام الذهبي في الدورة 75 من دورة مهرجان كان السينمائي.

والممثلة تشارلبي دين هي عارضة أزياء بارزة ومشهورة ضمن مشاهير شبكات التواصل الاجتماعي، وهي مهووسة بصورها وحياتها المهنية والشخصية.

ولدت الممثلة تشارلبي دين في يوم 5 فبراير من عام 1990 في مدينة كيب تاون في جنوب إفريقيا، وبدأت عرض الأزياء في سن السادسة من عمرها.

وعندما بلغت سن العشرين ظهرت عبر الشاشة الكبيرة من خلال فيلمين في جنوب أفريقيين هما “سباد” عام 2010 و”سباد 2″ عام 2013.

Charlbi Dean Kriek
Charlbi Dean Kriek

Suddenly and strangely, the South African model, actress Charlby Dean, died at the age of 32 in New York City.

South African actress and model, Charlby Dean, passed away unexpectedly and surprisingly last Monday in a New York hospital.

No information and data were available about the causes of Charlby Dean’s death until this moment, and her death was announced by her spokeswoman in a text message via e-mail to the Agence France-Presse news agency.

Charlby Dean is best known for her role in the movie “Triangle of Sudence”, and she also played the role of “Yaya” in the movie “Triangle of Sudence”, which was awarded the gold medal at the 75th session of the Cannes Film Festival.

Actress Charlby Dean is a top model and social media celebrity who is obsessed with her images and her professional and personal life.

Actress Charlby Dean was born on February 5, 1990 in Cape Town, South Africa, and began modeling at the age of six.

When she reached the age of twenty, she appeared on the big screen through two South African films, “Spade” in 2010 and “Spade 2” in 2013.

2 thoughts on “وفاة تشارلبي دين بشكل مفاجئ | Charlbi Dean Kriek”

Leave a comment