جرامي فرقة بي تي اس | BTS Grammy

stars with grammy awards 2021
فرقة بي تي اس

تتميز السجادة الحمراء في حفل توزيع جوائز جرامي، عن غيرها من الفعاليات الفنية، لأن بها جرأة وتنوع في الإطلالات التي يحرص النجوم على الظهور عليها في كل عام يشهد حفل جرامي إطلالات غريبة وجريئة في ذات الوقت، فيما يتألق الكثير من النجوم مع إطلالات ناعمة ورائعة.

نجوم وإطلالات ناعمة

شهد حفل توزيع جوائز جرامي Grammy 2021 في النسخة رقم 63 عدد من الإطلالات الغريبة والتي لفتت أنظار الحضور ومنها فرقة بي تي اس وأيضا عن التعليقات الساخرة التي تلقاها بعض مشاهير نجوم هوليوود من قبل الجمهور على الأزياء والملابس التي إختاروا الظهور بها على السجادة الحمراء خلال تسلم جوائز جرامي لعام 2021

النجم باد باني ظهر في إطلالة مثيرة وغريبة حيث إرتدى على شعره قبعة تشبه رأس ميكي ماوس، وما زاد من هذه الغرابة الإمساك بزهرة عباد الشمس طيلة فترة الحفل.

والنجم هاري ستايلز تألق على المسرح مرتديا ثياب غوتشي طقما جلديا لامعا أسود مع وشاح من الريش الأخضر النعناع, وحصل على جائزة واحدة من اصل ثلاث ترشيحات.

جوائز الحفل

الابتسامه الجذابة مع برونو مارس والوسيم آندرسون باك لم يفز Post Malone بأي جائزة من أصل ثلاث ترشيحات في grammys الإثارة والأناقة مع أبرز إطلالات النجوم في حفل جرامي لعام 2021

والأنيق فينياس والمغني جاي كورتيز حيث إرتدى سترة كبيرة الحجم وسروال قصير وكانت من أبرز الإطلالات الجريئة والمثيرة من قبل نجوم وزادت من هذه الأناقة أناقة اللون الأسود والتي سيطرت على الحفل.

stars with grammy awards 2021
stars with grammy awards 2021

The red carpet at the Grammy Awards is distinguished from other artistic events, because it has boldness and diversity in the looks that the stars are keen to appear on each year.

The Grammy ceremony witnesses strange and bold looks at the same time, while many stars shine with soft and wonderful views

Soft stars and looks

The Grammy Awards 2021 in the 63rd edition witnessed a number of strange looks that caught the attention of the audience and also about the sarcastic comments that some famous Hollywood stars received from the audience about the outfits and clothes that they chose to appear on the red carpet during the 2021 Grammy Awards

The star Bad Bunny appeared in an exciting and strange look, where he wore a hat that resembled the head of Mickey Mouse, and what added to this strangeness was holding the sunflower during the ceremony.

Harry Styles starred on stage in Gucci clothes, a shiny black leather suit and a scarf of mint green feathers, and won one prize out of three nominations.

Concert Awards

The charismatic smile with Bruno Mars and the handsome Anderson Buck Post Malone won no award out of three nominations in grammys of excitement and elegance with the most prominent looks of the stars at the Grammy Awards 2021.

And the elegant Phineas and singer Jay Cortez, who wore a large-sized jacket and shorts, was one of the most bold and sexy looks by stars, and this elegance increased the elegance of the black color, which dominated the 2021 Grammy Awards ceremony.

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: