خطوبة بريتني سبيرز | Britney Spears

Britney Spears
سام أصغري مع بريتني سبيرز

أعلنت المغنية الأمريكية بريتني سبيرز، يوم الأحد الماضي، خطبتها من صديقها وهو إيراني الأصل (سام أصغري) الذي تجمعها به صداقة منذ فترة طويلة.

وكان ذلك عن طريق منشور على تطبيق إنستغرام، حيث نشرت بريتني سبيرز تسجيلاً مصوراً وهي تقف إلى جانب سام أصغري (27 عاماً) وتعرض خاتماً في إصبعها.

بريتني سبيرز والمحكمة

في نفس الوقت تخوض المغنية الأمريكية بريتني سبيرز معركة قانونية منذ عامين تقريباً، لإنهاء فترة الوصاية عليها التي استمرت 13 عاماً, والتي تتحكم في حياتها الشخصية والمالية.

حيث كشفت بريتني سبيرز عن أن شروط الاتفاق تمنعها من الزواج من سام أصغري، أو إنجاب المزيد من الأطفال منه حسب الظروف.

من ناحية أخرى، قدم جيمي سبيرز والد المغنية بريتني سبيرز أوراقاً إلى محكمة في مدينة لوس أنجلوس لإنهاء وصايته على ابنته، التي تم فرضها منذ عام 2008.

حيث أثيرت مخاوف بشأن صحة المغنية العقلية، وكانت بريتني سبيرز قد سعت إلى إزاحته من هذا الدور مرتين خلال العامين الماضيين.

الحياة الشخصية بريتني سبيرز

ومن حيث الحياة الشخصية, يذكر أن بريتني سبيرز (39 عاماً) تزوجت مرتين من قبل، ففي عام 2004 تزوجت بريتني سبيرز صديق طفولتها جيسون ألكسندر.

ولكن هذا الزواج انتهى بعد أيام فقط, وفي وقت لاحق من نفس العام تزوجت من الراقص كيفن فيدرلاين وأنجبت منه طفلين قبل طلاقهما عام 2007.

وحسب ما تم ذكره عن وكالة الصحافة الفرنسية، فقد نشرت النجمة بريتني سبيرز البالغة التاسعة والثلاثين مقطع فيديو قصير عبر موقع إنستغرام إلى خاتمها الماسي على إصبعها وأرفقته بالتعليق «لا أصدق ذلك», وسألها «انظري إلى هذا، هل يعجبك؟, فأجابته بفرح «نعم».

من هو سام أصغري

ولد الشاب سام أصغري، وهو مدرب وممثل يبلغ من العمر 27 عامًا، في العاصمة الإيرانية طهران، لكنه انتقل إلى مدينة لوس أنجلوس في سن 12 عامًا، بحسب ما ذكرته أسوشيتد برس، التي كشفت أن بريتني سبيرز تبلغ من العمر 39عام.

وهو الأصغر بين 4 أطفال بين أخوانه، وكان قد هاجر مع عائلته إلى أمريكا عندما كان يبلغ من العمر 12 عاماً, إلى أمريكا لوس أنجلوس للدراسة والعمل.

حيث إستقر عائلته في لوس أنجلوس, وهو يعمل مدرب لياقة شخصياً، وظهر ممثلاً في مسلسل “بلاك منداي” (الاثنين الأسود) على شبكة شوتايم الأمريكية.

الوصاية والمحكمة

وحسب ما تم ورد في موقع الأخبار BBC، الذي ذكر أيضًا أن الوصاية التي أمرت بها المحكمة للسيد جيمي سبيرز قد أعطته الحق في السيطرة على ممتلكات ابنته بريتني سبيرز.

وهناك جوانب أخرى من حياتها، ولكنه في نفس الوقت تنحى عن دوره كوصي على الشؤون الشخصية إلى إبنته في عام 2019 وذلك حسب أن هناك مشاكل صحية.

Britney Spears
Sam Asghari with Britney Spears

Last Sunday, American singer Britney Spears announced her engagement to her long-time friend of Iranian origin (Sam Asgari).

It was via an Instagram post, where Britney Spears posted a video of herself standing next to 27-year-old Sam Asgari and showing a ring on her finger.

Britney Spears and the court

At the same time, American singer Britney Spears has been fighting a legal battle for nearly two years, to end her 13-year guardianship, which controls her personal and financial life.

Britney Spears revealed that the terms of the agreement prevent her from marrying Sam Asgari, or having more children from him, depending on the circumstances.

On the other hand, Jamie Spears, the father of singer Britney Spears, filed papers in a Los Angeles court to end his custody of his daughter, which has been imposed since 2008.

Concerns have been raised about the singer’s mental health, and Britney Spears has sought to remove him from the role twice in the past two years.

Britney Spears’ personal life

In terms of personal life, it is reported that Britney Spears (39 years) has been married twice before. In 2004, Britney Spears married her childhood friend Jason Alexander.

But that marriage ended just days later, and later that year she married dancer Kevin Federline and had two children with him before their 2007 divorce.

According to what was reported by the French Press Agency, the 39-year-old Britney Spears posted a short video clip on Instagram of her diamond ring on her finger and attached it to the comment, “I can’t believe it.” He asked her, “Look at this, do you like it?” ».

Who is Sam Asgari

The young Sam Asgari, a 27-year-old coach and actor, was born in the Iranian capital, Tehran, but moved to Los Angeles at the age of 12, according to the Associated Press, which revealed that Britney Spears is 39 years old.

He is the youngest of 4 children among his brothers, and he had immigrated with his family to America when he was 12 years old, to Los Angeles to study and work.

Where his family settled in Los Angeles, and he works as a personal fitness trainer, and appeared as an actor in the series “Black Monday” (Black Monday) on the American network Showtime.

Guardianship and court

According to the BBC News website, which also stated that the court-ordered guardianship of Jimmy Spears gave him the right to control the property of his daughter Britney Spears.

There are other aspects of her life, but at the same time he relinquished his role as guardian of personal affairs to his daughter in 2019, according to health problems.

5 thoughts on “خطوبة بريتني سبيرز | Britney Spears

your comment

%d مدونون معجبون بهذه: