شخصيات أفاتار | Avatar Characters

avatar characters
شخصيات أفاتار

وجد التمييز العنصري على أساس العرق والنوع ولون البشرة طريقه إلى منصة تداول الرموز غير القابلة للاستبدال كريبتوبنكس، حسبما نقلت وكالة بلومبرج.

حيث بدأت تعقيدات وهموم العالم الحقيقي تتسرب إلى عالم “ميتافيرس” الخيال الإفتراضي حيث تعمل الهوية باعتبارها انعكاسًا إلى رأس المال الاجتماعي ومحددًا له.

الأفاتار الرقمي

هذه المنصة تعرض 10 آلاف من رسوم أفاتار الرقمي، يختلف كل منها عن الآخر مع مجموعة من الصفات التي تؤثر على مستوى العرض والطلب وفي عالم الروسميات والفضاء الخيالي.

ووجدت وكالة بلومبرج أن رسوم الأفاتار ذات البشرة الفاتحة كانت تباع بسعر أعلى من نظيرتها من أصحاب البشرة الخمرية والسمراء.

فيما تباع الأفاتار الذي يمثل الذكور مع أكثر من الإناث، على الرغم من ندرة الأفاتار النسائي بالنسبة لنظرائهم الذكور وهذه حالة غريبة.

رموز إفتراضية

ربما لأن المتحمسين للعملات المشفرة ينتمي معظمهم حتى الآن إلى تلك التركيبة السكانية ويبحث المشترون عن الأفاتار التي تبدو مثلهم، وفقا للمستثمرين.

وعلى الرغم من صرفها في الأصل مجانا بين حاملي محافظ إيثيريوم في عام 2017، تداولت كريبتوبنكس مع متوسط سعر 229.5 ألف دولار.

ولكل شخص على مدار العام الماضي، بينما تتراوح الأسعار المدرجة منذ بداية ديسمبر بين 400 ألف دولار إلى 24 مليار دولار.

كائنات فضائية

وهنا يصر بعض المستثمرين على أن أسعار الرموز غير القابلة للاستبدال مدفوعة بالندرة والتفرد مشيرين إلى حقيقة أن كريبتوبنكس الغريبة.

والتي تمثل الكائنات الفضائية والقرود والزومبي النادرة تتداول أعلى بكثير من نظيراتها البشرية من جميع الأجناس والأعراق.

حيث باعت دار سوذبي للمزادات في لندن في يونيو واحدة من 9 رسوم أفاتار فضائية موجودة مقابل 11.8 مليون دولار.

المصدر: Egypt14

avatar characters
Avatar Characters

Racial discrimination based on race, gender and skin color has found its way into the non-fungible token trading platform Cryptobank, Bloomberg reports.

The complexities and concerns of the real world are beginning to seep into the realm of fictional metaverses, where identity functions as a reflection and determinant of social capital.

digital avatar

This platform displays 10,000 digital avatars, each of which differs from the other with a set of attributes that affect the level of supply and demand.

Bloomberg found that drawings of fair-skinned avatars were fetching more than their black and burgundy counterparts.

Male avatars are sold with more than female avatars, although female avatars are rare in relation to their male counterparts, which is a strange case.

virtual symbols

Perhaps because most crypto enthusiasts so far belong to that demographic and buyers are looking for avatars that look like them, according to investors.

Although it was originally exchanged for free among Ethereum wallet holders in 2017, CryptoBinx traded with an average price of $229,500.

And per person over the past year, while prices listed since the beginning of December range from $400,000 to $24 billion.

Aliens

Here some investors insist that the prices of non-fungible tokens are driven by scarcity and exclusivity pointing to the fact that exotic cryptobanks.

Which represent the rare aliens, monkeys and zombies trading much higher than their human counterparts of all races and races.

Sotheby’s in London in June sold one of nine existing space avatars for $11.8 million.

Source: Egypt14

2 thoughts on “شخصيات أفاتار | Avatar Characters”

Leave a comment