إتهام أنجلينا جولي إلى زوجها براد بيت | Angelina Jolie

أول تعليق من زوجها السابق الممثل براد بيت على اتهامات الممثلة الأمريكية أنجلينا جولي المتلاحقة كيف اشتعلت الأزمة بينهما مجددا؟

اشتعلت الأزمة مرة أخرى بين نجمي هوليوود الممثل براد بيت والممثلة أنجلينا جولي، وذلك في وسط أزماتهما القانونية منذ سنوات.

وهو ما جعل براد بيت للرد على الاتهامات الاخيرة التي وجهتها له زوجته السابقة أنجلينا جولي، والتي كانت السبب في اشتعال الأزمة بينهما مرة أخرى.

وتقدمت أنجلينا جولي الأسبوع الماضي بدعوى قضائية تزعم أنها زوجها السابق براد بيت إساءة إليها مرة أخرى، وتأتي الدعوى كجزء من معركة قانونية مستمرة حول أحد المصانع الذي يمتلكه الزوجان السابقان.

وقال محامي أنجلينا جولي في ملفات الدعوى أن المشكلة المزعومة حدثت على متن طائرة خاصة في عام 2016 عندما خاضا شجارًا أدى إلى طلاقهما، حيث قام بضرب أحد الأبناء، وأمسك أنجلينا جولي وضربها في رأسها.

هنا رد الممثل الأمريكي براد بيت على ادعاءات أنجلينا جولي بأنه ضرب أحد أبنائهما، وأوضح المكتب الإعلامي للممثل تلك المزاعم في بيان إلى شبكة CNN، قائلًا: “تستمر قصة جولي في التطور في كل مرة ترويها بادعاءات جديدة لا أساس لها”.

حيث وصف هذه المزاعم بأنها “غير صحيحة على الإطلاق”، وأشار إلى أن أنجلينا جولي تستخدم الأطفال كنوع من الدعاية لكسب تعاطف الجمهور والرأي العام، والتأثير على هيئة القضاء للفوز في القضايا التجارية الأخرى العالقة بينهما.

ومع حسب تقرير موقع الإندبندنت, بدأ الخلاف مجددًا بين أنجلينا جولي وبراد بيت بسبب بيع الأولى لحصتها في مصنع ومزارع شاتو ميرافال.

حيث باعت نصف حصتها في المصنع الخاص بها في عام 2021 إلى أحد الشركات التابعة إلى رجل أعمال روسي، وهو ما دفع براد بيت لرفع دعوى قضائية ضد جولي في شهر فبراير.

ومن جانب أنجلينا جولي قالت في الدعوى التي قدمتها مؤخرًا إنه لم يكن هناك أي اتفاق من هذا القبيل مطلقًا، وأنها باعت نصيبها في المصنع في محاولة للحصول على “الاستقلال المالي” عن طريق زوجها براد بيت.

وهو ما يجعلها تصل إلى حالة من من السلام والهدوء، وإنهاء هذا الفصل المؤلم والحزين والصادم في حياتها وحياة أطفالها.

المصدر: مجلة هي

The first comment from her ex-husband, actor Brad Pitt, on the accusations of American actress Angelina Jolie, how did the crisis flare up between them again?

The crisis has flared up again between Hollywood stars, actor Brad Pitt and actress Angelina Jolie, in the midst of their legal crises for years.

Which prompted Brad Pitt to respond to the recent accusations leveled at him by his ex-wife, Angelina Jolie, which was the reason for the crisis between them to flare up again.

Last week, Angelina Jolie filed a lawsuit alleging that she was abused by her ex-husband, Brad Pitt, and the lawsuit comes as part of an ongoing legal battle over a factory owned by the former couple.

Angelina Jolie’s lawyer said in the lawsuit files that the alleged problem occurred on a private plane in 2016 when they had a fight that led to their divorce, in which he hit one of the sons, grabbed Angelina Jolie and hit her in the head.

Here, American actor Brad Pitt responded to Angelina Jolie’s allegations that he hit one of their children.

He described these allegations as “completely untrue”, and noted that Angelina Jolie uses children as a form of propaganda to gain public sympathy and public opinion, and influence the judiciary to win other outstanding commercial cases between them.

However, according to the Independent website report, the feud began again between Angelina Jolie and Brad Pitt over the former’s sale of her stake in the Chateau Miraval factory and farms.

It sold half of its stake in its own factory in 2021 to a subsidiary of a Russian businessman, which prompted Brad Pitt to file a lawsuit against Jolie in February.

Angelina Jolie said in her recent lawsuit that there was never any such agreement, and that she sold her stake in the factory in an attempt to gain “financial independence” through her husband, Brad Pitt.

Which is what makes her reach a state of peace and calm, and end this painful, sad and shocking chapter in her life and the lives of her children.

Source: Hi . magazine

2 thoughts on “إتهام أنجلينا جولي إلى زوجها براد بيت | Angelina Jolie”

Leave a comment