أمينة خليل حورية فرغلي ليست ابنة خالتي | Amina Khalil

Amina Khalil
أمينة خليل

في تصريح قالت الممثلة المصرية أمينة خليل: لم أحرض البنات على التمرد وأكبر أخطائي في الحب “العطاء”, وأنها في نفس الوقت تمر في ظروف قاسية.

كشفت الممثلة المصرية أمينة خليل، عن أكبر خطأ ترتكبه في الحب، مؤكدة أنها دائمة العطاء للطرف الثاني، طوال الوقت.

ونفت أمينة خليل عن نفسها تهمة تحريض البنات على التمرد على أسرهن في مسلسل “ليه لأ”، مؤكدة أن بطلة العمل كانت تمر بظروف خاصة لها.

قناة العربية

وفي حوار أمينة خليل مع قناة العربية برنامج تفاعلكم أضافت: أهم درس تعلمته من المعيشة في الخارج، هو أنني كيف أعتمد على نفسي، كما أنني بالتأكيد تأثرت نفسيًا ببعض الانتقادات التي طالتني طوال مشواري الفني.

وأوضحت أمينة خليل: لم أشجع الفتيات على التمرد في مسلسل “ليه لا”، شخصية عليا كانت مضطرة لفعل ذلك الأمر، لكننا لسنا كلنا عليا.

وفي منازل وفتيات مختلفة بالتأكيد وهناك شخصيات كثيرة من الممكن أن تأخذ نفس الخطوة التي أخذتها عليا بالحوار والحديث مع الأهل بالتأكيد.

إلهام شاهين

وتابعت الممثلة أمينة خليل بكشفها، عن بعض الفنانات المصريات التي تحب أن يذهبوا معها في خناقة، قائلة: لو رايحة مشاجرة هاخذ معايا الفنانات المصريات أمثال إلهام شاهين، وهالة صدقي وشيرين رضا.

حورية فرغلي

وكشفت أمينة خليل أن الفنانة المصرية حورية فرغلي ليست ابنة خالتي، وحورية فرغلي فيه نسب بيني وبينها عن طريق جدتي فقط، ولكنه نسب بعيد، كما أنني لم أقابلها في حياتي سوى مرتين فقط.

وتابعت أمينة خليل: بالنسبة إلى موضوع أنفي في البداية كان الموضوع يزعجني، ومع الوقت بدأت أتصالح مع نفسي وأسخر من نفسي قبل أن يسخر الناس مني.

Amina Khalil
Amina Khalil

In a statement, the Egyptian actress, Amina Khalil, said: I did not incite girls to revolt, and my biggest mistake in love is “giving”, and that at the same time she is going through harsh conditions.

The Egyptian actress, Amina Khalil, revealed the biggest mistake she makes in love, stressing that she is always giving to the second party, all the time.

Amina Khalil denied the accusation of inciting girls to rebel against their families in the series “Les La”, stressing that the heroine of the work was going through special circumstances for her.

Al Arabiya

In an interview with Amina Khalil on Al-Arabiya, “Your Interaction” program, she added: The most important lesson I learned from living abroad is that I am self-reliant, and I was certainly affected by some of the criticisms that affected me throughout my artistic career.

Amina Khalil explained: I did not encourage the girls to rebel in the series “Les La”, an Alia character who had to do that, but we are not all Alia.

Certainly in different homes and girls, and there are many personalities who could take the same step that Alia took by talking and talking with parents, of course.

Ilham Shaheen

And actress Amina Khalil continued by revealing about some Egyptian artists who like to go with her in a fight, saying: If I want to quarrel, I will take with me Egyptian artists such as Ilham Shaheen, Hala Sedky and Sherine Reda.

Houria Farghali

Amina Khalil revealed that the Egyptian artist, Houria Farghali, is not my aunt’s daughter, and Houria Farghali has a lineage between me and her through my grandmother only, but it is a distant lineage, and I have only met her twice in my life.

And Amina Khalil continued: With regard to the issue of my nose, in the beginning, the issue bothered me, and with time I began to reconcile with myself and make fun of myself before people mock me.

4 thoughts on “أمينة خليل حورية فرغلي ليست ابنة خالتي | Amina Khalil”

Leave a comment